Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træproduktion tilbydes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg er en uddannet træmand ( tømmer ) er selvstændig vognmand men vil gerne have noget træ produkton i gang da jeg har et stort godt værksted jeg har lavet hestespring og have pavilioner før så jeg kender en del til træ. Når man har kørt kassevogn i 6 år vil man gerne prøve noget andet jeg har 6 ansatte så det skal bare blive ved uden mig ved rattet, håber der er nogle som kan hjælpe mig med at komme igang for det er meget svært at finde en man kan lave noget for så man kan blive underleverandør

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 08:26
Hmm... Jeg kunne da muligvis godt være interesseret i at samarbejde med dig om nogle flotte skilterammer i træ... Du kan kontakte mig gennem mine kontaktoplysninger på min hjemmeside, www.pbtryk.dk

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 08:45
Hvad med nogle flotte og enkle brænde skure.
Kunne beklædes med lærk i siderne, en god brugbar bund og et smart enkelt tag.

Der må endelig ikke gå Silvan i det, hvor et haglnedslag ødelægger plast taget.
Der er et stort marked, TV2 vejret har et metal eksemplar som koster kassen og kan kun

rumme omkring 2 meter. Eller hvad med behandlet rionet i siderne, som giver naturlig luft.
En fleksibel og flot model, som man selv kan opsætte / tænk også XL Byg - "Det er top dollar"
Der må også være muligheder omkring udekøkkener m.m.- som kan give nogle knaster

Nu ved du, hvad du skal lave i weekenden.
God fornøjelse og held og lykke

Med venlig hilsen

PB

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 08:55
Vel vidende at dette kan irriterer nogle skriver jeg "Jeg har sendt dig en pm om et evt. samarbejde"

Grunden: Jeg vil gerne sikre mig at du får min besked!
Hvorfor skirver jeg ikke bare her i tråden: Jeg ønsker pt. ikke at delagtiggøre andre i mine planer

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 09:00
Hvis du også kan og vil lave møbler til indendørs brug, har jeg også en brugbar ide, som er lige til at gå til.
Kræver ikke den store maskinpark og en dygtig og kreativ tømrer, kan snildt lave dette møbel, som ikke er en stol.
Skriv lige retur, hvis du har interesse ellers går ideen videre.

Med venlig hilsen

PB

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Goodhouse.dk Skrevet kl. 22:14

Hej jeg er en ufaglært træmand som har arbejdet som tømrer/køkkenmontør i 6-7 år.

Jeg har i lang tid haft lyst til at starte en form for træproduktion/montage, så jeg tænkte på om der er en her på siden der kan hjælpe mig med at komme igang. Jeg vil meget gerne høre fra dig, så kan vi tage den der fra.. Mvh JD

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)