|
Træproduktion tilbydes
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Hvad med nogle flotte og enkle brænde skure. Kunne beklædes med lærk i siderne, en god brugbar bund og et smart enkelt tag. Der må endelig ikke gå Silvan i det, hvor et haglnedslag ødelægger plast taget. Der er et stort marked, TV2 vejret har et metal eksemplar som koster kassen og kan kun rumme omkring 2 meter. Eller hvad med behandlet rionet i siderne, som giver naturlig luft. En fleksibel og flot model, som man selv kan opsætte / tænk også XL Byg - "Det er top dollar" Der må også være muligheder omkring udekøkkener m.m.- som kan give nogle knaster ![]() Nu ved du, hvad du skal lave i weekenden. God fornøjelse og held og lykke |
Vel vidende at dette kan irriterer nogle skriver jeg "Jeg har sendt dig en pm om et evt. samarbejde" Grunden: Jeg vil gerne sikre mig at du får min besked! Hvorfor skirver jeg ikke bare her i tråden: Jeg ønsker pt. ikke at delagtiggøre andre i mine planer |
Kræver ikke den store maskinpark og en dygtig og kreativ tømrer, kan snildt lave dette møbel, som ikke er en stol. Skriv lige retur, hvis du har interesse ellers går ideen videre. |
Hej jeg er en ufaglært træmand som har arbejdet som tømrer/køkkenmontør i 6-7 år. Jeg har i lang tid haft lyst til at starte en form for træproduktion/montage, så jeg tænkte på om der er en her på siden der kan hjælpe mig med at komme igang. Jeg vil meget gerne høre fra dig, så kan vi tage den der fra.. Mvh JD |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)