Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS pakkeshop og OpenCart

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg er ved at sætte en webshop op, i opencart.com ( 1.5.1.3) og den skal bruge GLS til fragten.

Min udfordring er lige nu at få "flettet" GLS koden ( http://www.gls.dk/webservices/wsPakkeshop.asmx?op=GetParcelShopsInZipcode ) ind i Checkud delen.

Det er meningen af kunden taster sit postnummer ind og ud far en liste vælger i hvilken GLS pakkeshop pakken skal afleveres/afhentes.

Nogen der har prøvet det før? Findes der evt. et modul derude?

På forhånd tak for jeres svar ;-)

God dag til alle

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

ahh ja det kan jeg da godt se.. men ja ikke noget svar Huh?

Nogen andre der kan hjælpe? :-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får ikke noget ud af dit link. - Men hvis du kan hjælpe mig med at forstå det, kan det da være jeg kan finde en løsning.

Hvad burde komme frem når man klikker på linket? - Hvorfor er det interessant, leverer GLS ikke til døren?

Fra Antonsen
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Gls levere deres pakker deres pakker mellem 8-16. Hvis det er til private kunder du skal sende pakker, så kommer GLS til at tage mange pakker med retur til deres depot. Der bliver så lagt en seddel hos kunden, at de kan underskrive en fuldmagt, hvor efter GLS så stiller pakken i garagen, hvis kunden ikke er hjemme.. Det er også god service, hvis bare ikke at firmaet skulle betale for 2 udbringninger...!!

Derfor er pakkeshop en rigtig fin løsning, hvis kunder selv kan vælge en afhentningsadresse... 

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske personen som oprettede indlægget efterfølgende har fundet en løsning ?

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Hvidovre
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Alternativt skal du tage fat i et lagerhotel som os, og hører hvad vi kan tilbyde.

Fordel her er ofte en bedre fragt pris end du selv kan få tilbudt.. Det finansierer lagerhotel samt er med til at give + på bundlinien.

Skriv hvis du vil hører nærmere :-)

 

Mvh

Rene

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

SIranee:
Nogen der har prøvet det før? Findes der evt. et modul derude?

Hej

Jeg har selv samme funktion på min oscommerce webshop som er af ældre dato. Jeg fik nogle moduler fra GLS som var lige til at implementere i min egen kode. Oscommerce er skrevet i php ligesom opencart.com så mon ikke du kan bruge de samme moduler måske med lidt rettelser. Tag en snak med GLS IT support de er flinke og meget servicemindede og de fleste af dem er ret kvikke.

Glæd dig til at få GLS implementeret, det fungerer super godt med Pakkeshops til private og til erhverv giver det sig selv, der har GLS været gode i mange år. Hvis du tidligere har arbejdet med Postdanmark vil du i tilgift opleve en helt anden og bedre kundeservice.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Leif :

Gls levere deres pakker deres pakker mellem 8-16. Hvis det er til private kunder du skal sende pakker, så kommer GLS til at tage mange pakker med retur til deres depot. Der bliver så lagt en seddel hos kunden, at de kan underskrive en fuldmagt, hvor efter GLS så stiller pakken i garagen, hvis kunden ikke er hjemme.. Det er også god service, hvis bare ikke at firmaet skulle betale for 2 udbringninger...!!

Derfor er pakkeshop en rigtig fin løsning, hvis kunder selv kan vælge en afhentningsadresse... 

Hvornår er det blevet muligt, at sende pakker til private med GLS? Så vidt jeg er orienteret (af GLS) leverer de kun undtagelsesvis på privat adresser. Og i de tilfælde betaler man stadig kun for en udbringning uanset om chaufføren kører ud to gange til adressen.

/Miriam

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Techmaster:
Jeg har selv samme funktion på min oscommerce webshop som er af ældre dato. Jeg fik nogle moduler fra GLS som var lige til at implementere i min egen kode. Oscommerce er skrevet i php ligesom opencart.com så mon ikke du kan bruge de samme moduler måske med lidt rettelser. Tag en snak med GLS IT support de er flinke og meget servicemindede og de fleste af dem er ret kvikke.

Jeg er ret sikker på, at du har betalt GLS for at få disse koder (ca. 2.500,- kr)

/Miriam

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)