Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Peter Beier Chokolade - Gavekort udløb!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Amino gav for ca. et halvt år siden, gavekort (200,,- til chokolade) til alle nye Amino Plus medlemmer!

Gavekortet udløber efter 6 mdr. ALTSÅ NU!

Så har du, som jeg glemt alt om gavekortet, så er det sidste chance for at bruge det.

Jeg bestilte i går ca. kl. 15 chokolade på pbchokolade.dk og her til morgen har jeg modtaget dejlig chokolade.

Dette er bare til info, hvis der er andre end min der havde glemt sit gavekort fra Peter Beier Chokolade.

God weekend!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12882
Skrevet kl. 09:18

hojben:

Gavekortet udløber efter 6 mdr. ALTSÅ NU!

Det er så ikke lovligt at lade et gavekort kun løbe i 6 måneder, mener forbrugerstyrelsen siger 3 eller 5 år.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:33

Nu har forbrugerstyrelsen ikke så meget at sige, når der er tale om to virksomheder som handler sammen.
Så sørg endelig for at bruge jeres gavekort nu.

De bedste hilsner

Martin

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 10:11

Jo, det må de godt, så længe det står på gavekortet, hvis der ikke står noget på gavekortet, så gælder det i 3 år fra udstedelse, men udstederen kan godt påstemple gavekortet en kortere varighed, det skal bare fremgå tydeligt af gavekortet hvornår det udløber så (Dette bruges meget af de virksomheder der printer et ton gavekort på forhånd, og så undlader at stemple købsdato i kortet, men derimod en udløbsdato når det bliver købt)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)