Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny funktion i DanDomains webshop som du måske har misset

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja eller ny og ny, alt er vel relativt. Og som en travl mand så er det jo ikek altid at man har tid til at få skrevet om det. :)

I dandomains webshop er der nye tiltag nemlig "Omdirigeringer". Med denne funktion bliver utrolig mange af de problemer der tidligere har været der løst (redirects indefor og udenfor shopmappen). Det er på shop 6 nu muligt at omdirigerer eksternal pages, en løsning de forhåbentligt snart ruller ud på resten af deres shop servere.

Jeg har skrevet et lille blog indlæg om Redirects og SEO i DanDomains webshop på vores blog, hvor jeg dog ikke går i dybden med det tekniske.

Der ud over kan du omdirigerer produktgrupper mm som ikke længere eksisterer. Mit formål med denne blog post er at lægge op til debat om hvad der er løst på dette punkt og hvad der ikke er, spørgsmålet er altså ser du stadig åbenlyst store problemer. Altså med andre or debaterer lidt om de mere teksniske finesser og besvarer eventuelle spørgsmål om hvad du kan nu og hvad du kan på sigt.

Så har du bemærket en forhindring eller har du spørgsmål til funktionalitet så hold dig endelig ikke til bage. :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)