Hvordan laver man et Apple Icon - så folk kan putte det på deres skrivebord, og trykke på det når de skal ind på en hjemmeside? Det drejer sig om hjemmesiden: Findkollegie - Håber i kan hjælpe! |
Hvordan laver man en Apple Icon?
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Slet "-precomposed" hvis du vil have gloss på ikonet. |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
Altså kørte den igennem Marketing.Grader - fik denne "fejl": Do you have Apple icons? NoThe iPhone and iPad both allow users to add a quick link to the desktop of their device for easy access. Don’t let a hard-to-see screenshot (which is the default option) rob you of an excellent branding opportunity! |
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Bare brug den kode jeg gav dig |
Mvh., Elias Sørensen
Jo, det gør det samme.. Er det dog ikke lidt overkill at bruge et helt plugin til at tilføje én linje kode i jeres templates header.php? |
Mvh., Elias Sørensen
Jo, det har du nok ret i :) |
Der kommer automatisk afrundede hjørner på dit billede. Billedet skal bare være 114x114px. |
Mvh., Elias Sørensen