I dag fik vi de sidste detaljer på plads og hermed kan jeg stolt sige, at How2Office.com indgår samarbejde med Viergroenne.dk. Rune Jensen, som står bag VierGroenne.dk og jeg, har valgt at indgå et samarbejde, da vi har samme målgruppe. Viergroenne.dk sælger kontorartikler til lave priser, mens vi hos How2Office.com fungerer som en guide til selvstændige, der skal indrette sit kontor. Nyt på How2Office.com: I forbindelse med samarbejdet, har vi også indført nogle nye tiltag på How2Office.com. Vi vil fremover afholde 2 konkurrencer om måneden. Den første finder sted 1. Marts 2012. Vi har allerede fundet den første præmis, nemlig et Whiteboard, som er sponsoreret af Rune Jensen. Det er også ham, der fremover vil sponsorere præmier. I kan læse mere om Whiteboardet her: Memoplan Whiteboard. Kunne du tænke dig at bidrage med noget? Hvis du kunne tænke dig at bidrage med noget, det kunne være en enkelt artikel, hvor du får lov at linke til din egen hjemmeside. Det kunne være noget reklame i form af banner. Det er egentlig lige meget, hvad du har i tankerne. Skriv til mig i en PB, så finder vi ud af noget. Mvh. Christian |
How2Office.com indgår samarbejde med..
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)