Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøb af varer (kjoler) til ny webshop - hvor stort et lager??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Divasilla Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal til at indgå aftaler med kjoleleverandører i Tyrkiet i forbindelse med opstart af min kjole-webshop.

Og alle leverandører spørger naturligvis: Hvor mange stk. skal du have af hver kjole model? Og så står jeg jo og er lidt på bar bund.

For når jeg ud af det blå siger 10-20 stk. af hver model, bliver de jo lidt overraskede og springer enten fra eller fortæller mig, at jo større en mængde jeg bestiller jeg, jo lavere bliver enhedsprisen (logisk nok).

Men da jeg er ny, står jeg jo lidt med en angst for at brænde inde med tøjet og prøver at tænke økonomisk fornuftigt. For jeg har ingen idé om, hvad kjolebutikker på nettet sælger af kjoler på fx månedsbasis eller lign.

Er der nogle, der har en smule kendskab til kjolewebshops eller i det hele taget har nogle gode råd til mig i denne situation?

mvh

Silla

Fra Copenhagen
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

det nemmeste for dig vil være at dele dine kjoler i sortimenter pr style, pr farve FX

Stylenummer: 123 Anemone 

Farve: turkis

Str: 1/xs - 2/S - 2/M - 2/L - 1/XL - dvs 8 stk kjoler - og det kan du evt gange op med det som du tror at du kan sælge. 

Det er i hvertfald sådan butikkerne normalt køber ind :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)