Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Set-up af webshop med Magento

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København V.
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg går med tanken om at sætte en webshop op.

Her er situationen: Jeg er pt i praktik i en virksomhed som driver 3 forskellige webshops. Gennem mit praktikophold bliver jeg konstant bedre til daglig brug af Magento, SEO, Adwords, osv..

Det som egentlig er spørgsmålet er; Hvad skal der til for før jeg har en webshop? Jeg ved jeg kan betale mig fra det, men har læst tidligere debatter og set folk vælte ind med tilbud i mange prisklasser om at sætte webshops op for folk.

Jeg ville gerne kunne forstå processen, fra man afgiver ordren om at sætte webshop op, til jeg sidder og styrer den via Magento.

ER der så nogle der kan klarlægge hvad webhotel, programmering, databasestyring, og andre grundlæggende elemtenter er i processen?

Og hvor det starter fra progammering til jeg sidder med en webshop?

På forhånd tak

- Kasper

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg ikke svare for andre, men vi laver Magento shops til en fast lav pris (vi anvender outsourcing).

Vores proces er at du udfylder en kravsspecifikation online, herefter går en af vores designere igang med at lave en række design udkast (vi laver typisk 2-3 som del af vores "pakke").

Herefter vælger du een af disse design udkast som du vil gå videre med.

Du har så 3 runder med designeren hvor du kan få rettet de ting du ikke bryder dig om. Der er flere herinde der tilbyder "design til du er tilfreds", men da vi tilbyder en service til fast pris har vi behov for at vide at vi ikke seks måneder senere stadig prøver at ramme den blå farve udfra dit ønske om "mere blå" eller lign.

Det er derfor dit eget ansvar som kunde at du bruger de tre design runder til at ramme det design du ønsker.

Når designet er færdigt bestiller vi hosting til dig (som er en del af vores pakke pris) og en programmør opbygger designet som et Magento skin. 

Det uploades herefter og vi laver en række mindre konfigurationer til shoppen før vi overdrager den til dig.

Du kan evt. læse mere på vores hjemmeside her: http://getashop.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)