Hejsa - tak for alle jeres kommentarer :-) Jeps man skal jo starte et sted, jeg håber også at kunne få nogle flere mærker på med tiden ! Det var også et af mine mål, at lave den enkel og overskuelig, da jeg synes der er mange butikker som ikke er det !
Tak for din kommentar, men har lige et spørgsmål dertil - som du måske vil svarer mig på ! Jeg er stadig rimelig grøn på dette område, har bare gjort de ting min webmand har sagt jeg skulle gøre mht titel mm.
Du skriver jeg har misset en titel på den overstående siden - kan se når jeg klikker på linket, at det er under drenge bluserne. Men er lidt itvivom om havde jeg mangler ? er det, at jeg skal have en undertekst ind under bluse kallegorien, lige som jeg har gjort under de forskellige mærker eller hvad ?
Tak for din kommentar, men har lige et spørgsmål dertil - som du måske vil svarer mig på ! Jeg er stadig rimelig grøn på dette område, har bare gjort de ting min webmand har sagt jeg skulle gøre mht titel mm.
Du skriver jeg har misset en titel på den overstående siden - kan se når jeg klikker på linket, at det er under drenge bluserne. Men er lidt itvivom om havde jeg mangler ? er det, at jeg skal have en undertekst ind under bluse kallegorien, lige som jeg har gjort under de forskellige mærker eller hvad ?
Så kom dagen endelig, hvor jeg åbnede min nye webshop med børnetøj www.milleogfrede.dk :-)
Hvad synes i om resultatet ?
Med venlig hilsen
Heidi Clausen
Hej Heidi.
Rigtig flot og brugervenlig side, som har et fint potentiale i et svært marked.
Dog ved jeg af erfaring, at udvalg og atter udvalg er et meget vigtigt parameter for succes inden for denne branche. Her mener jeg ikke nødvendigvis flere mærker, men større udvalg inden for hvert mærke.