God aften alle sammen ![]() Jeg kunne godt tænke mig at være grafisk designer, men er ikke klar over hvordan jeg kan uddanne mig bedst. Lige nu er jeg ved at afslutte HHX og har gode karaktere, men ved virkelig ikke hvordan jeg skal komme videre. Jeg interessere mig meget for design og har også designet et par hjemmesider, men er reklamebureauerne interesseret i at ha'' en elev uden så meget erfaring og ordenlig uddannelse? Jeg har kigget på uddannelser på den grafiske højskole, men det er bare rigtigt svært at komme ind. Hvilke uddannelsesmuligheder vil I anbefale mig? //Casper |
Uddannelse eller elevplads?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Men problemet er at de ikke rigtigt ved så meget om det... de har meget bred viden... Er der nogen som kender nogle gode grafiske uddannelser? Jeg tror personligt at det er bedre at komme ind som elev, end at uddanne sig videre, fordi det er så vigtigt med erfaringen.. hva'' tror I? |
http://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-mediegrafiker Håber det hjælper.. :) |
www.nfdesign.dk
Tak for tippet, men har allerede været derinde... og det er en uddannelse hvor man skal ha et grundforløb på teknisk skole først, hvilket jeg ikke rigtigt har lyst til... Er der nogle som kender et reklamebureau som har brug for en elev? |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)