Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt tilbud på SEO

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg har lavet lidt freelance SEO arbejde for nogle webbureauer og er i gang med den første måned for min første egen kunde. Det har givet mig blod på tanden, og vil derfor gerne have flere kunder ind. Referencer er som regel alt afgørende i denne branche, derfor er jeg også villig til at tilbyde en yderst attraktiv pris til de første kunder jeg tager ind.

Referencer/erfaring

Som sagt har jeg primært lavet noget SEO arbejde for nogle webbureauer, som jeg desværre ikke kan bruge som reference. Jeg er først lige påbegyndt arbejdet for min første egen kunde, så det er desværre heller ikke nok som reference. Jamen har du så slet ikke noget du kan vise, tænker du så?
Jeg er ejer og medstifter af tezzo.dk hvor jeg har stået for alt markedsføring af siden. Vi startede først for alvor op omkring oktober, men vi ligger rigtigt godt på vores primære søgeord:

iPhone skins – 1
iPhone 4 skins – 2 og 3
iPhone covers – 8
iPhone 4 covers - 10

Det har været de 2 første søgeord vi primært har jagtet og er lige begyndt at gå efter de 2 andre søgeord, så der skulle vi meget gerne kæmpe med om de helt sjove positioner inden længe. Jeg vil ikke sidde og fremlægge hele vores søgeordsliste, men det var for at give et lille indblik, så det kan fremstå som en lille reference.

Jeg har interesseret mig for online handel i rigtigt mange år, og har læst med på sidelinien og også deltaget i debatten her på Amino i nogle år efterhånden. Jeg har taget en HHX og begyndte på Aalborg Universitet på Erhvervsøkonomi studiet. Det gik egentlig rigtigt godt, men jeg fandt hurtigt ud af det egentlig ikke var det jeg ville. Derfor tog jeg konsekvensen og stoppede i sommers for at tage på en masse forskellige kurser på IBC i Kolding. Det foregik i perioden september-december, hvor jeg blandt andet har taget kurset ”SEO Avanceret” som var 4 intensive kursusdage med Grosen Friis som underviser.
Jeg er nu færdig på kurserne og der skal nu fokuseres 100 % på det at være selvstændig. Derfor flytter jeg på kontor om et par uger.

Hvilken slags SEO tilbyder du?

SEO er flere forskellige ting med både forskellige forhold på ens egen side, og så alle de eksterne faktorer. Jeg kan godt lide at fundamentet er i orden, derfor vil jeg helst lave en onsite SEO rapport af hjemmesiden. Når det på hjemmesiden er i orden, påbegynder jeg  den eksterne SEO i form af linkbuilding. Her vil der blive skaffet links fra forskellige blogs, splogs, linkkataloger, social bookmarks, forums ja det kan være hvad som helst. Det er noget jeg vurdere fra side til side, hvad jeg mener der er brug for og hvilken strategi der passer bedst. Men som regel vil jeg bruge de ressourcer jeg selv har til rådighed, i form af forskellige blogs både med og uden pagerank. Det vil typisk være nogle links som dine konkurrenter, har meget svært ved at få fat i. Finder jeg et godt tilbud, som jeg mener giver værdi for kunden, så kan jeg også sagtens finde på at bruge det. Som regel går jeg ind for der kommer forskellige links fra forskellige sider, så linkprofilen bliver mest naturlig.
Du vil altid modtage en oversigt over de links der er lavet, så du kan holde øje med hvad det er jeg laver. Du vil desuden modtage en månedlig rapport med en oversigt over placeringerne på de valgte søgeord, som du enten har givet mig, eller som vi sammen har fundet frem til.

Pris

6 timer for 1.999 kr,-
de 6 timer vil blive fordelt over en måned. Du kan selvfølgelig fortsætte alle de måneder du vil, såfremt du er tilfreds med mit arbejde. Ønsker du flere timer, så finder vi også ud af det.

Der er tale om EFFEKTIV arbejdstid.
Med andre ord så fakturere jeg kun den tid hvor jeg 100 % har været fokuseret på arbejdet. Jeg ved jeg er mere værd end det, men som sagt så mangler jeg referencer og jeg vil derfor gerne tilbyde en yderst attraktiv pris til de første kunder, såfremt jeg må bruge dem som reference. Til at starte med vil referencerne ikke være nogle steder online, men vil kun blive fremvist til potentielle kunder. Ønsker du ikke at blive brugt som reference, men har denne post stadig fanget dig, så kontakt mig alligevel, så finder vi nok ud af noget alligevel J

Binding

Hvad er det? Jeg går ikke ind for at man binder sine kunder til noget, er de tilfredse så skal de nok komme igen. Jeg vil dog tillade mig at tage forudbetaling for 50 % af beløbet den første måned, da jeg tidligere har haft dårlige erfaringer, med folk der ikke kan betale.

Kontakt

Kunne du tænke at vide mere eller snakke omkring mulighederne, så kan du enten kontakte mig på PB her på Amino, på patrickdimingu @ yahoo.dk eller telefon +45 60 67 14 82

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stadig plads til flere :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)