|
Tilbud på hjemmeside ønskes
Kan vi få lov at se din nuværende hjemmeside? Jeg kan godt hjælpe dig med en ny web-site, du kan evt. se de standard pakker jeg tilbyder her http://www.nerdlab.se/produkter/e-cms.html Hvis du ønsker at købe sitet frem for at leje som ovenstående ligge op til, så er det naturligvis også muligt. |
Jeg kigger gerne på Deres ønske om at få et nemt system der for fremtiden gør det nemmere for Dem at udskifte billeder samt give Deres hjemmeside en modernisering. Prisen kan vi i fællesskab nok finde en løsning på, så begge parter bliver tilfredse ![]() |
Peter Tidemand
Enlig-far.dk Det største fællesskab for danske fædre
|
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Jeg kan godt se at jeg er lidt sent ude. Men hvis du ikke allerede er dækket ind så kan jeg tilbyde et nydeligt og Hostet site for 1.999 kr. plus moms. Ring eller skriv hvis du er intesseret. |
Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk
Hej, Ring til Carsten Kim Krølle fra Danaweb, de tager ikke noget for at designe din hjemmeside, derimod skal du for hosting betale ca. 3400 om året, hvilket er et rigtigt godt tilbud. Jeg kan ikke lige på stående fod huske numret til Danaweb men gå ind på www. Danaweb.dk. Jeg har selv fået lavet en webside og kan varmt anbefale Danaweb. Hilsen Malik |
Nok en god ide lige at lave en søgning på danaweb inden, de har været oppe til debat her på amino før, hvor de ikke fik så meget ros :) |
|
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Hvor længe binder man sig til at bruge deres webhotel ? |
Det kan du have ret i på en måde, du kommer bare aldrig til at eje designet, da det kun må bruges hos dem. |