Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimist?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det hele starter med optimisme

En opinionsundersøgelse fra januar fortæller, at de amerikanske forbrugere er optimistiske med hensyn til fremtiden. Obama udtrykker optimisme i sin tale til nationen. Man kan diskutere hvor meget han har at have det i, men det er totalt ligegyldigt. Hans optimisme smitter, og det er optimisme som vil starte et nyt opsving.

Havde Obama fortalt at USA var på vej i afgrunden så ville han også få ret. Det er så vigtigt at lederne viser vejen og alle ved jo godt - inderst inde, at efter en nedtur kommer et opsving. Nu skal alle tro på det og så vil de handle derefter.

Min advokat har masser af arbejde. Han læser ikke avis og ser ikke de dårlige nyheder i Tv. Det er hans måde at frigøre sig fra mediernes negative påvirkning.

Opsvinget kommer. Det bliver nok ikke et opsving med raket fart, men de små positive ting er værd at hæfte sig ved. Tro på opsvinget, fortæl andre om det – så kommer det.

Du kan læse resten af mit seneste Nyhedsbrev på: http://www.rigmand.com/dk/nyhedsbrev_oversigt.php

God søndag

Flemming Hasselriis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Tænk hvis alle skrev selvpromoverende indlæg, med en hentydning i til at klikke på linket. Mit synspunkt er at indlæg som disse sidestilles direkte med spam. Teksten er direkte kopieret fra egen hjemmeside, dog med en ekstra linje i form af "vil du ikke nok gå til min side, og læse artiklen/nyhedsbrevet, samt måske købe min bog".

God søndag

Edit: Tråden er siden overstående blev skrevet flyttet til "jeg har et godt tilbud til dig", hvilket måske er en bedre kategori, men ikke destro mindre usandt, da der intet tilbud er i tråden - stadig kun en "gå til min side"-kommentar.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:25

du kan stadigvæk ændre i indlægget derved undgår du der er duplikat altså 2 ens sider et her i indlægget og en i forummet her på amino.dk 

selv om det er en hel kopi er det god ide at sige det ville hjælpe din side op ad vis det ikke var ens , for jeg tvivler ikke på amino.dk er stærkere end din side og din side bliver taber i dette spil derved vil din side ikke vises så godt , det kan forbedre ved at ændre i indlægget derved får du mere frem gang med din forretning 

jeg håber du får vækst lige som du skriver i indlægget og væksten kommer når man knokler der ud ad ,derfor er unikt arbejde det bedste og det vil øge væksten for os alle samme at vi gør vores bedste og giver hinanden de bedste råd så vi alle iværksættere vil have den største frem gang i hele Danmark 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)