Hej allesammen. Jeg har liget fået nyt job, den butik som jeg arbejder i har ikke lige verdens bedste placering, men ca. 100 meter fra os, ligger der en stor hovede vej, vi ligger så på en side vej til den hovede vej. Er der nogle af jer som har en idé til hvordan vi kan blive set ude fra vejen af. Det skal lige siges at butikken sælger styling til biler. Jeg havde tænkt mig noget i stil med: Sådan nogle "mænd" som flavre med armene, ved hjælp af luft fra en kompressor. (De er tit set på skisportssteder) Men er der nogle af jer, som ved hvad de hedder og hvor de evt. kan skaffes På forhånd tak. |
Hjælp til at gøre min butik mere synlig.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Hvordan ser det ud med lovgivningen - har du lov til at placere en reklame-ting ude ved hovedvejen eller vil du lave noget på din egen grund, som kan ses på hovedvejen? Jeg har set et firma som solgte den oppustelige mand, som du nævner, men kan bare ikke komme i tanke om deres navn lige nu. |
// Jesper Skov
Edit: Kan lige se at mange af deres links på forsiden ikke virker, du kan se en side direkte til her. |
// Jesper Skov
Tusind tak for velkomsten. Dem vil jeg prøve og kontakte imorgen tror jeg. Jeg har tænkt mig at lave noget oppe på taget af vores bygning, sådan at det kan ses fra hovede vejen. Er det ulovligt, eller? Hvor finder man ud af det med lovgivningen henne? |
Først skal du undersøge om der er nogle lokale regler for området, beboerforening mv. Dernæst skal dul kontakte teknisk forvaltning. Det er dem der skal give tilladelse til skilteningen. |
Foliekniven.dk -Folie, Klistermærker, Bannere, messeudstyr mm.
Nem og hurtig online bestilling..
|
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)