Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste affiliate netværk?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg driver en mindre webshop, trivus.dk, hvor der sælges møbler til fjernsyn, dvs. standere, ophæng og udtræk. 

Jeg får desværre ikke særlig mange besøgende til siden, og endnu mindre ordre. Jeg er derfor meget interesseret i at sætte gang i salget ved hjælp af affiliate netværk. Jeg har læst om at man nogle steder først betaler når reklamen der bliver klikket på fører til handel på siden, og det er lige netop det jeg er interesseret i. Jeg ville derfor hører om der er nogle der kender noget til denne form for affiliate netværk?

Mange tak på forhånd :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 00:34

Jeg har altid selv brugt TradeDoubler og suppleret med Partner-ads. Sidstnævnte har flere små fisk og deciderede niche-webshops, mens TradeDoubler har alle de store navne. Begge udbetaler dine penge til tiden. 

Den liste, som Nicolaj linker til, er god, men beskriver ikke de udfordringer og problemer, som andre affiliates er stødt på med det pågældende netværk. Derfor vil jeg råde dig til at lave en simpel Google-søgning på netværkets navn - ligesom du kan søge her på Amino - før du opretter en konto. Det kan nemlig tit give dig en fornemmelse af, om du får problemer med det pågældende netværk eller ej.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:38

Jeg vil rigtig gerne anbefale dig Euroads.
De overholder altid aftalerne (mine aftaler), og jeg har aldrig oplevet problemer med dem. 

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 23:55

TradeTracker.com/dk  Yes

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)