Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i 2 års tid gået med tanken om at starte et projekt kaldet "get-staked" projektet omhandler poker staking. Poker staking er når én spiller betaler en anden spillers indskud i turneringer eller cashgame og de deler et evt. overskud.

Projektet er blevet meget mere interessant da det pr. 1. 1. 2012 er blevet lovligt, grundet den nye spillelovgivning, at danske firmaer kan/må tjene penge på gambling relaterede aktiviteter, så nu skal projektet startes op. 

Da jeg ikke har de fornødne kundskaber med programmering, er jeg på udkig efter en programmør ( helst rails men andet har også interesse ) som vil stå for udviklingen.

Der er ikke mulighed for løn men ejerandele i siden og dens forventede overskud, hvilket bliver udfærdiget i en kontrakt.

Om alt går vel starter jeg på iværksætterlinien markedsføringsøkonom til sommer hvor jeg vil arbejde med projektet som en del af uddannelsen. 

Det er et overskueligt projekt og jeg er indstillet på "simple and usable" tanken men man skal ikke gå ind i dette projekt hvis man ikke kan levere min. 6 timer pr. uge over de næste par måneder. Der er 
lavet wireframes der kan tages udgangspunkt i. 

Hvis du synes det lyder intressesant så skriv, så kan jeg give flere detaljer :) 

Tilmeldt 2. Feb 12
Skrevet kl. 14:58

Hov jeg glemte da helt at sige hej Amino'er

Hilsen Malthe

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 15:13

Hej Malthe,

Hvad skal siden kunne? Altså hvilke funktioner skal der være?

Med venlig hilsen
Lasse Petersen

www.brandmonkey.dk

Tilmeldt 2. Feb 12
Skrevet kl. 16:01

Hej Lasse

Brugere skal oprette en profil med en eller anden form for sikring af at personen ikke er opdigtet.

Den skal kunne formidle nem kommunikation mellem spiller og staker, ikke som forum nærmere som chat.

Staker skal kunne oprette staking annoncer og spiller skal kunne ansøge om disse på en overskuelig og effektiv måde, jeg tænker at staker får en mail når der er en der ansøger om at blive staket.

Når spilleren er færdig med at spille skal han udfylde et skema med resultatet som staker så modtager.

Derudover skal den kunne opdatere stats fra et andet site til brugerens profil, hved hjælp af brugerens pokernavn på de forskellige sites, stats er tilgængelige og skulle ikke være svært at få til at virke.

I første omgang er alt hvad der har med pengeoverførelser, staker og spiller imellem ikke noget siden skal have med at gøre, det må brugerne selv finde ud af. Det er dog ret enkelt og der kan vejledes herom.

Håber det var svar nok ellers må du skrive igen.

Malthe 

Tilmeldt 2. Feb 12
Skrevet kl. 16:18

Jeg er ny her så ved ikke om jeg fik svaret det rigtige sted :)

Tilmeldt 2. Feb 12
Skrevet kl. 13:06

Er der slet ingen der er interesseret?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)