Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med kontrol af SMS-rabat

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har startet min egen  SMS- markedsføringsvirksomhed, der markedsfører virksomheder via. sms'er.
Sms'en indeholde en form for rabat.
Sms'er bliver sendt ud til nogle medlemmer, som så skal vise den pågældende sms, ned i den pågældende butik, for at få indløst rabatten.

Det jeg så har brug for hjælp til, er hvordan selve butikken skal kunne holde styr på de kunder der kommer ned og viser sms'en. Har tænkt lidt på en scannings maskine i selve butikken, så medlemmet bare skal køre mobilen henover scanneren henne ved skranken. Men da dette ikke har kunne lade sig gøre er jeg nu i store vanskeligheder.

HJÆLP- KOM MED NOGLE FORSLAG?

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 15:54

Hvad med en form for kode der er unik for hver "sms-rabat".

Hvis butikken modtager en oversigt over alle koder der er udleveret, så kan de nemt krydse af når den er brugt.

Fra Åbyhøj
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 08:07

Når det er mange forskellige virksomheder du arbejder med er det nok bedst med en webløsning, så de kan gå ind og slå tlf numre op.

Det vil også give mulighed for en masse statistik så man kan se når en kunde f.eks kommer tit og handler :)

Sig til hvis du skal have udviklet selve løsningen. Har en del erfaringer med SMS erhvervsprodukter

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 08:09

Hvad med at sms'en indeholder en en 6-cifret rabatkode med kontrolciffer for og bag, som ekspedienten indtaster på din webside?

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 08:43
En lille PDA med kamera. Og software der kan læse talkoder (kameraet filmer og genkender tal og omsætter billedet af tallene til rigtige tal).

Send SMS med en talkode ala +4644673

PDA'en med kamera kan nu scanne SMS'en.

Softwaren på PDA'en kan så sende koden til din server for validering.

PDA med wifi eller mobil dataforbindelse kan fås billigt.
Softwaren burde være meget let og billigt at få lavet.
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:19

Hej Ronni

Det lyder utrolig interessant.
Vi søger en genstand der kan stå oppe ved kassen. Denne genstand skal være tilkoblet til Butikkens skærm ( Skærm: den de bruger  til at taste ting ind når man bare handler normal). Genstanden skal så kunne scanne en sms på en mobil skærm. Scanneren skal kunne scanne rabatten der er i sms, og så skal rabatten vises på "skærmen" og samtidig registreres i et eller andet system, så man kan se hvor meget personen handler der osv.

Er det noget du kan ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)