Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vind op til 15 Gratis SEO Artikler

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 10:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer

Jeg har besluttet mig for en lave en mindre konkurrence på mine 3 artikeldatabaser, både for at skubbe lidt mere gang i dem, men bestemt også for at give lidt igen her på Amino - som har givet mig rigtigt meget det sidste stykke tid!

Konkurrencen:

De næste 30 der submitter en artikel på henholdsvis:

Vier.dk

Countdown100.dk

Eller

UGMTV.dk 

Er med i konkurrencen om at vinde 5 Gratis SEO artikler.

Det vil altså sige at vælger du at ligge en artikel ud på alle 3 artikeldatabaser, så har du chancen for at vinde 15 SEO artikler. 

SEO artiklerne bliver ca. 400 ord og bliver skrevet ud fra dine søgeord, præcis som du kender dem her fra Amino. Artiklerne kan du bruge til at ligge ud på dit eget site, eller til at submitte på artikeldatabaser eller blogs. Artiklerne bliver leveret indenfor 10 dage, fra konkurrencens afslutning.

Jeg håber i vil tage godt imod konkurrencen og er spændt på at se hvor hurtigt vi kommer op på de 30 artikler, på hver artikeldatabase! De seneste dage er det nemlig gået ret hurtigt, så det er med at skynde sig!

"HUSK" at læse betingelserne på mine artikeldatabaser, før i går igang med at skrive :)

Links findes herunder i min signatur: 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 10:56 | Låst

Vinderne bliver naturlighvis offentliggjort her på Amino og bliver trukket tilfældigt blandt de 90 artikler :) 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:25 | Låst

Se, det er noget der rykker!

Jeg går strakt i gang med at smide et par artikler op på dine sider. Håber jeg er blandt de første 30, men det kan jeg jo ikke vide. 

.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 16:29 | Låst

Hej Jonathan

Bare rolig - dine artikler kommer bestemt med, der er stadig plads til en del! på trods af meget øget aktivitet idag :)

Glæder mig også til at se dine artikler fremover. 

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 12:38 | Låst

Der er stadige massere af pladser tilbage i konkurrencen, til dem der er i tvivl :) så det er bare om at få lagt dine artikler ud hurtigst muligt, så vi kan finde nogle vindere af gratis SEO aritkler. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:45 | Låst

hvad vis kommer et par grammatik fejl , jeg har ikke fået en nye computer der kan klare cd ord 8 et ordblind program , hvor gode skal de være perfekte eller er det ok der et par fejl i artiklen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 13:05 | Låst

Så er der smidt 3 artikler op, 1 på hver af sidderne. Håber selvfølgelig det bliver mig der vinder sammen med iPhone Eksperten! :-) 

Held og lykke, det er en rigtig god ide. :-) 

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 13:51 | Låst

Hej Søren

Du har lagt den samme artikel op på alle mine artikeldatabaser? og den tekst du har lagt op, ligger allerede på din hjemmeside!

Du ved godt du er igang med at lave en masse duplicate content? anyways.

Du har altså ikke læst betingelserne, og dine artikler er ikke blevet godkendt. Jeg håber du vil tage dig tid til at lave nogle unikke artikler, som jeg med glæde vil godkende! men vær sikker på de følger betingelserne.

Mange tak

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 13:52 | Låst

Mikael christiansen:
hvad vis kommer et par grammatik fejl , jeg har ikke fået en nye computer der kan klare cd ord 8 et ordblind program , hvor gode skal de være perfekte eller er det ok der et par fejl i artiklen

Hej Michael

Lad os lave en aftale :) 

Hvis du ligger artikler op som er så gode som du kan skrive dem, så skal jeg nok rette stavefejl for dig og godkende dem! 

Aftale? :) 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 14:06 | Låst

SÅ er der blevet smidt link op på den første side, skal lige have lavet et link på de 2 andre også.

Skriver om Sikre odds.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)