Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla vs. WordPress

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Jeg har lige købt domain under webdomain og skal til at overveje et CMS system.

Hvad er pro og cons ved Joomla kontra WordPress?

Har også hørt positivt om Drupal.

Skal siges at det er min første hjemmeside, men vil gøre det selv :)

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal gøre det selv er der kun WordPress ifølge min mening. Det er klart det nemmeste at komme i gang med og bruge i forhold til Joomla og Drupal.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

wordpress er meget nemt at komme igang med og der findes temmelig mange templates både gratis og til en billig penge for et flot design.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke svare på hele dit spørgsmål, men vil gerne svare på det jeg ved noget om..

Jeg har siddet og rodet med min egen hjemmeside de sidste 6-7 dage. (det er også min første)
Jeg har på baggrund af mange tråde her inde selv vlagt at benytte wordpress, og jeg må sige at det er yderst let at gå til.. Der er nogle ting som jeg har spurgt mig til råds til her på amino, men ellers er der også rigtig gode muligheder for at google dig frem til svaret på meget kort tid, der er mange der gerne vil dele deres erfaringer omkring wordpress og alle de mange plugins der findes..

Jeg vil på ingen måde kalde mig en ekspert i at designe og lave hjemmesider, men med wordpress føler jeg virkelig at jeg kan finde ud af "alt" :)..

Så PRO ved wordpress: tilgænglighed, lethed, plugins, mange venlige aminoer der vil hjælpe.

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Mht. Drupal må jeg melde pas. Men både Wordpress og Joomla har jeg haft fingrene en del i efterhånden. Og der er ingen tvivl efter min mening: Som begynder kommer du meget lettere til tingene med Wordpress - det er klart at anbefale.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nu har jeg lavet en del hjemmesider både i Joomla og Wordpress. Det at finde det rette cms er lidt som religion, hvad er vores følelse for det.

Wordpress er som de andre har sagt forholdsvis nemt at gå til. Det har dog aldrig været det system som jeg syntes rigtig godt. Jeg kender ikke til hjælp på dette system, var der ikke så maget af da jeg startede op med det.

Joomla har jeg også lavet en del i og det falder mig nemt at arbejde med. Det kan måske være lidt svært at komme igang med hvis man ikke har fået spurgt nogle der kan give nogle hints.

Der findes en fin gratis e-bog der hedder Joomla for begyndere.

Jeg håber du finder det system der passer godt til dig

Hav en god dag!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress er klart det nemmeste at bruge men joomla har måske lidt flere funktioner. Jeg startede i sin tid med joomla men faldt over wordpress og har brugt det lige siden..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert wordpress :) har prøvet de andre og kom ikke særlig langt før jeg måtte opgive. 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en evig debat og der er altid ting der peger i forskellige retninger. Mit råd vil helt klart være at du prøve dem alle og så finder ud af hvad der siger dig mest. :-)
Jeg er selv Wordpress-typen Cool 

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har super erfaring med wordpress. Og der er masser af hjælp at hente hente herinde

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)