Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Støt eleverne på Nærum Gymnasium med en iPad

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Sami Albeik og grunden til jeg skriver her er at vi på Nærum Gymnasium er igang med en fundraise omkring iPad og digital læring. Jeg selv er underviser på det pågældende gymnasie og har benyttet iPaden hele sidste år i min undervisning i fagene matematik og fysik.

Vi har sidste år også udviklet en bog omkring hvordan man konkret underviser med iPad i et digitalt læringsrum, ved navn "Din guide til iPad og IT i undervisningen" (se www.ipadbog.dk) og søger af den grund nu sponsorater til iPads fra det private erhvervsliv, så vi kan få oprettet en enkelt iPadklasse hos os (26 elever). 

Vi har med andre ord en masse viden og knowhow omkring brugen af iPad og ønsker derfor nu at forsøge os med klasser hvor det ikke kun er underviserne der har adgang til dette nye hjælpeværktøj men derimod eleverne i klasserne.

Kunne du og dit Firma have lyst til at støtte et sådanne projekt med en (eller flere iPads) og på den måde være med til at støtte den teknologiske udvikling hos os på Nærum Gymnasium er i meget velkomne til at kontakte mig/os eller skrive en kommentar på indlæget.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 15:28

Prøv og kontakte 3. Jeg ved de har lavet noget i ålborg.

Ellers en af de andre teleselvskabet er nok den rigtige vej og gå.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:43

Jeg kan godt se at jeg gik i gymnasie i det forkerte årti.. Smile
Selvom Apple ikke giver til gud og hver mand, kan det ikke skade at få fat i dem og høre dem ad.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)