Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NU skal jeg be om lidt hjælp til WordPress

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er MEGET ny herinde, jeg håber der er nogen der vil forklare mig lidt;-)

Jeg skal have oprettet en hjemmeside via WORDPRESS (som mange af jer anbefaler). Hvordan kommer jeg igang. Går jeg bare ind på http://titu.dk/it-emner/wordpress og trykker "opret.." og følger det?

Der skal være mulighed for dankort betaling på min hjemmeside. Hvordan gør jeg dette? 

Så er der noget med et Webhotel og et donæme? er det via www.one.com ??

Håber ikke jeg er ALT for besværlig;-) Og at nogen alligevel vil hjælpe.

(Hvordan svare jeg den enkelte person som måtte skrive?)

Lotte

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:15

Hej Lotte

Som jeg kan læse i dit indlæg vil du have en webshop hvor du kan sælge nogle produkter.

Wordpress = NEJ.

Jeg vil ikke anbefale at bruge wordpress til en webshop. Hvis du skal have en webshop vil jeg kraftigt anbefale Prestashop, Magento, osCommerce og alle de andre "rigtigte" Webshop CMS'er.

Med Prestashop kan du købe en betalingsgateway hos Epay eller Quickpay, hvor de så har et modul til prestashop, som du efterfølgende kan bruge til dankort betaling.

På prestashop er der et stort udvalg af designs og temaer, og du kan få den perfekte shop som passer præcist til dig.

Hvis du vil have mere hjælp, kan jeg hjælpe dig igennem hele vejen. Kontakt mig på mail, PM eller skype:

Mail: info@bulldesign.dk

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hello Lotte,

I work daily with WordPress, in fact 12 to 14 hours sometimes :)

Yes WordPress can be used as a webshop just take a look at http://millionoesemetoden.dk/

However if you have over 100 products it may become a pain as you will need to highly customise it.

It really depends upon your budget and your needs.

It is entirely possible to set up most of your site yourself provided you take the time and pay attention to detail, but I believe the most important part to get off on the right foot is to:

• Get a professional design
  • get that design put into WordPress (don't do this yourself)
  • get some consultation in which way you should go forward so that you know where you will need to hire somebody and where you will be able to do the work yourself

I can give you one of these consultations and I can also do all your WordPress work if you're interested.

I am happy to give you 20 min of my time for free to discuss if I can help you and how.  We can do this over Skype just take a look here: http://www.your-virtual-ninja.com/appointments

The way I see you have 3 options:

• pay your way out of it (10 to 20,000 kroner)
  • do most of it yourself and hire someone for the tricky bits (3 to 10 000 kroner)
  • buy a theme and get translated/localised (1 to 2000 kroner)

I can speak Danish if needed so please don't be put off by the fact that I write in English it is just my mother language and much easier for me to write

Here is what my clients say about me: http://www.your-virtual-ninja.com/testimonials 

you have a wonderful day ahead!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:26

Hej Lotte.
Det kan være hårdt at starte ud med dette hvis man ikke er godt forberedt. Jeg ville tage min tid og læse nogle artikler på nettet om hvordan det hele hænger sammen. Derefter måske en begynderbog om Wordpress eller tage imod tilbuddet om hjælp fra professionelle som Phillip.

Senere hen i processen er det jo også vigtigt at vide hvad man foretager sig når der skal laves ændringer, små som store.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 12:01

Hej Lotte,

hvis du lige kort beskriver hvad du vil kunne med din nye hjemmeside, så er det nemmere at råde dig, wordpress lader ikke umiddelbart at være det bedste til en webshop hvis det er det du vil.

Der er også en del webhoteller på markedet at vælge mellem, samt du skal gøre dig nogle tanker om domænenavnet for fremtidig brug.

Fortæl gerne mere og der er masser der vil hjælpe dig på vej

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 17:09

Thomas Clausen:

wordpress lader ikke umiddelbart at være det bedste til en webshop hvis det er det du vil.

Why is this Thomas?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:12

Jeg har lavet et par shops i wordpress og det spiller ikke specielt godt... Jo måske hvis du skal sælge din egen biografi, ebog, eller lignende hvor du kun har et enkeltesteående produkt.

Hvis du skal have en normal shop med et varelager på 10+ produkter vil jeg anbefale dig Magento. Dog tror desværre du har brug for lidt hjælp udefra for det er en lidt større proces at sætte op hvis du er helt ny.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)