Jeg er MEGET ny herinde, jeg håber der er nogen der vil forklare mig lidt;-) Jeg skal have oprettet en hjemmeside via WORDPRESS (som mange af jer anbefaler). Hvordan kommer jeg igang. Går jeg bare ind på http://titu.dk/it-emner/wordpress og trykker "opret.." og følger det? Der skal være mulighed for dankort betaling på min hjemmeside. Hvordan gør jeg dette? Så er der noget med et Webhotel og et donæme? er det via www.one.com ?? Håber ikke jeg er ALT for besværlig;-) Og at nogen alligevel vil hjælpe. (Hvordan svare jeg den enkelte person som måtte skrive?) Lotte |
Hej Lotte
Som jeg kan læse i dit indlæg vil du have en webshop hvor du kan sælge nogle produkter.
Wordpress = NEJ.
Jeg vil ikke anbefale at bruge wordpress til en webshop. Hvis du skal have en webshop vil jeg kraftigt anbefale Prestashop, Magento, osCommerce og alle de andre "rigtigte" Webshop CMS'er.
Med Prestashop kan du købe en betalingsgateway hos Epay eller Quickpay, hvor de så har et modul til prestashop, som du efterfølgende kan bruge til dankort betaling.
På prestashop er der et stort udvalg af designs og temaer, og du kan få den perfekte shop som passer præcist til dig.
Hvis du vil have mere hjælp, kan jeg hjælpe dig igennem hele vejen. Kontakt mig på mail, PM eller skype:
Mail: info@bulldesign.dk