Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Green CarWash Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg er ved at starte et firma hvorfra der skal sælges rengørings maskiner. Kan nogen hjælpe med en billig hjemmeside da pengene er ved at løbe tør.

Det skal være en side med

- velkommen side
- Info side
- billeder og beskrivelse af maskiner
- kontakt side
- og gæstebog side

Glæder mig til at høre fra jer.

Mvh

Fra hørsholm
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 28
Fra  www.speciel-design.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Har du prøvet www.shoppinnet.com  - den er gratis

 

vh

www.speciel-design.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers kan et domæne og billigt webhotel koste omkring 50-100,-, men til tider kan det betale sig at købe det til 100-200,-.

Hvis det skal være en webshop skal du dog også have købt et form for webshop system (et webshop CMS).

Og når du har domæne og webhotel kan du altid bare lave en wordpress side. Det er der mange som har, så du kan få masser af hjælp omkring wordpress,f.eks. her på amino

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som noget for mig :) Du skal være velkommen til at kontakte mig, så finder vi ud af en god pris. Referencer kan du se på mit website.

Mvh. Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mó,

Jeg vil med glæde tage denne opgave. Kontakt mig på mutex@live.dk. :-)

- Jan

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mó,

Det lyder bestemt som en opgave jeg gerne vil påtage mig. Du kan se mine referencer her.

Du skal være mere end velkommen til at sende en mail på nbo@nuvomedia.dk, så finder vi ud af en super pris til dig!

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt PB! :) 

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mó

Du er velkommen til at lave en gratis hjemmeside hos os. Det er et nemt og brugervenligt system, der kan tilbyde de ting du nævner.

Ønsker du med tiden at gøre endnu mere ud af din hjemmeside, vil vi ligeledes kunne hjælpe dig med det.

Hvis det har din interesse, sidder vi klar til at servicere dig.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello Mo,

I would love to help you out with this and have many references especially from people here on a Amino.dk 

Please take a look at what my client say here: http://www.your-virtual-ninja.com/testimonials 

I am happy to give you 20 min of my time so we can discuss whether or not I can help you (I'm sure I can, I have a large team and we can build small simple sites very quickly and affordably) 

In fact we have started building one and am almost finished after just 3 days work

the price is 3000DKK for that particular site. (And it has some custom options and a lot of custom CSS)

If you're interested in having a talk over Skype please follow this link

I hope you have a wonderful day (I am based in Sweden but my business is based in Belize, so that means no Moms and affordable rates as my staff is spread all over the world, Philippines, UK, Sweden, Denmark, Romainia, Ukraine, South Africa, and the US)

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)