Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du en haj til at spotte virksomheder og projekter?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg søger en eller flere samarbejdspartnere der kan finde frem til potentielle virksomheder og projekter, som jeg/vi kan overtage og forsøge løfte til et højere niveau. Jeg forestiller mig mindre webprojekter og webshops, hvor ejeren ikke har tid eller lyst til at drive biksen videre, eller måske vil sælge en andel.

Du bliver den trænede og geniale spotter, der finder frem til emnerne, mens jeg laver en vurdering, hvorefter vi sammen udvikler projektet/virksomheden, så indtægtsgenereringen optimeres. Alternativt kan vi aftale en fordelingsnøgle til indtægterne, hvis vi på forhånd kan se et skævt bidrag i arbejdsbyrden.

Jeg er økonom med speciale i logistik og har arbejdet med IT og logistik i landbruget, offentligt trafik og nu i trælastbranchen. Derudover har jeg har weberfaring, hvor mit største projekt er WebDrive.dk, hvor jeg er medejer.

I første omgang ser jeg det som et eller flere fritidsprojekter ved siden af en fuldtidsstilling.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)