Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kanvasliste

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg søger nogle programmer til udarbejdelse af kanvaslister, sidder og ringer ud til byggemarkeder, for mi håndværksprodukt.

Derudover ville jeg godt vide om der er nogle der har styr på det juridiske mht. at ringe til nogle, der ikke har taget kontakt til mig i forvejen, altså opsøgende salg :)?

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne ringe ud til nogen der ikke har taget kontakt til dig, når det som i dit tilfælde er virksomheder der er tale om, medmiondre der er nogen der har valgt at rklamebeskytte sig.

Mht at få ringelister så kan Fx nnmarkedsdata eller kob hjælpe dig, mod betaling. Alternativt lav en branchesøgning på Eniro, krak , dgs etc, hvilket er mere besværligt, men koster gratis.

Hvilket produkt er der tale om? Hvorfor er det byggemarkederne du går efter, frem for slutbrugeren?

Jannie

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Du køber en ringeliste af feks NN-markeddata eller KOB

Der kan man søge udfra forskellige kriterier virksomhedens økonomi, antal ansatte osv..

Du må ringe til alle virksomheder som ikke er reklamebeskyttede
Tilmeldt 27. Jan 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene alle :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Intempore,

Du kan tilkøbe dig til lister som der nævnes, og det kan være en fordel at du forinden har defineret dit kundesegment og optimal størrelse af virksomhed, så du kan målrette din salgs-pitch.

Det er fuldt lovligt at kontakte en virksomhed og eks. ansvarlig for indkøb per telefon (og via brev) Dog skal du være opmærksom på at du i henhold til markedsføringsloven, ikke må sende uopfordrede e-mails ud, uden først at have fået tilladelse.

Her et link til en (overskuelig) forklaring af markedsføringsloven:
http://www.100svar.dk/markedsfoeringsloven/


Rigtig god (salgs) vind :-)

/Marcus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)