Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger job.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer.

Jeg er en frisk, udadvendt sælger på jagt efter et nyt job og det haster.

Jeg er 38 år gammel

Bosiddende i Aalborg

Jeg søger nye udfordringer.

Jeg har mange rigtigt gode kvalifikationer som efter min mening, med fordel kan bruges i netop Jeres virksomhed og dem jeg ikke har endnu, lærer jeg gerne i en fart.

Jeg har haft kontaktflade med forskellige brancher, blandt andet levnedsmiddelindustrien, byggebranchen, salg til private, salg til det kommunale og sidst, men ikke mindst sportens verden. Via min fodboldkarriere har jeg også fået opbygget mig, et stort netværk som har givet mig en masse gode kontakter.

  MIN FAGLIGE BAGGRUND.

Via min erhvervserfaring, har jeg rigtigt gode evner indenfor kommunikation, kundebetjening, marketing, service og ikke mindst salg.

Jeg har et godt kundetække, forstår at få folk til at føle sig i centrum, og ved hvor vigtigt det er at, have øre for deres ønsker og matche det med deres behov.

Jeg er vant til at have med mange forskellige mennesker at gøre, høj som lav er uden betydning for mig, da jeg ”tager” mennesker som de er.

Jeg er serviceminded, og god til at bevare daglig kontakt til kunder, leverandører og kollegaer, så kunden i sidste ende, får det bedste resultat.

Jeg er vant til at arbejde med budgetter, og har altid opnået gode salgs resultater.

Jeg er naturligvis mere end villig til at deltage i kurser/oplæring, for at være det, helt perfekte match til Jeres virksomhed. Selvfølgelig også sprogkurser og IT-kurser.

 

 

MIN PERSONPROFIL.

Jeg er en meget imødekommende og social person, altid glad og åben, og har meget nemt/let ved at skabe kontakt med mennesker.

Jeg er selvstændig, målbevidst, og yder en stor arbejdsindsats, også på det sociale plan og vil altid gå den ekstra mil for at opnå resultater

I det at have arbejdet i en branche med kunder/mennesker, ved jeg at der kan opstå ”uoverensstemmelser”, men da jeg er et meget uhøjtideligt og helt nede på jorden menneske, er jeg god til at løse ”konflikterne” på rette tid og sted, finde en konkret løsning og fortsætte det gode og positive samarbejde.

Jeg har altid et smil på læben, og er meget snaksaglig og glad for at have kontakt med mennesker, jeg trives med at arbejde selvstændig, men er i høj grad også en team player.

Jeg har gennem 20 år spillet fodbold på et højt niveau, og været træner for bådesenior- og ungdomshold i Lindholm IF og Thorup IF, samt tidligere spillet i AAB

og Blokhus FC.

Jeg har arbejdet som kørende sælger siden 2002 og har blandt andet solgt indeklimasystemer, tagsten, mursten og ståltage, både til bygherrer, det offentlige, arkitekter og private. Jeg har i en periode, været bedst sælgende i Europa inden for mit område.

Håber dette vækker nogens interesse.

Jeg kan kontaktes på tlf: 30867008 eller på email: tub@stofanet.dk

Med venlig hilsen Torben

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad med at blive sælger/accountmanager for en (halv) helprof. fodboldklub i nordjylland? Jeg kan se du har fodboldinteressenSmile

Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:

hvad med at blive sælger/accountmanager for en (halv) helprof. fodboldklub i nordjylland? Jeg kan se du har fodboldinteressenSmile

 

Hej Flemming og tusind tak for dit svar.

Da fodbold er min helt store passion, ville det jo være helt fantastisk.

De bedste hilsner

Torben

Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg må hellere tilføje at, da jeg ikke har arbejdet i DK i et stykke tid, er jeg faktisk berettiget til det som de kalder løntilskud.

Har netop fundet ud af det idag og man kan som arbejdsgiver få refunderet ca. 11.000 kr af min løn om måneden i op til 6 måneder.

Det var måske værd at tage med.

De bedste hilsner

Torben

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Arh, du skal ikke tilbyde dig selv med løntilskud

Nu ved jeg hvad der er galt med dit første indlæg i tråden her.

Du skriver ikke hvad du søger job SOM...

Hvad er fokus: marketing,sælger ...? Du kan finde job på en aminos virksomhed ( som har været igang nogle år, etableret) hvis du beskriver, hvad du vil arbejde inden for

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Mantova!

 

Først og fremmest, skal du have held og lykke med din jobsøgen! Håber det lykkes for dig. Jeg har personligt haft stor succes med at hjælp og imødekommenhed herinde, så mon ikke det også falder på plads for dig :-)

Nu er det jo et debatforum, så jeg tillader mig lige at kommentere på ovenstående!

flemming.dk:
Arh, du skal ikke tilbyde dig selv med løntilskud
 

Hvorfor dog ikke??? Synes i DEN grad det kan være relevant for en potentiel kommende arbejdsgiver. Desuden kan det være en gulerod for arbejdsgiveren at vide, at han/hun ikke skal løfte hele lønnen i en eventuel opstartsfase!

Dbh

Mads

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, du har en pointe, Mads. 

Jeg mener bare.....en mand på 38 år, kan blive en kanonresurse for en arbejdsgiver ( med livs-arbejdserfaringer, kompetencer, modenhed etc etc), så man behøves ikke gå med i en løntilskudsordning.

Men sådan er tiderne måske bare blevet, jeg ved det ikke helt

Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:

Arh, du skal ikke tilbyde dig selv med løntilskud

Nu ved jeg hvad der er galt med dit første indlæg i tråden her.

Du skriver ikke hvad du søger job SOM...

Hvad er fokus: marketing,sælger ...? Du kan finde job på en aminos virksomhed ( som har været igang nogle år, etableret) hvis du beskriver, hvad du vil arbejde inden for

 

Hej Flemming.

Måske ikke, men jeg valgte at, gøre opmærksom på det alligevel, da mit oprindelige indlæg ikke gav meget respons. Måske kunne et løntilskud hjælpe lidt.

Grunden til at, jeg ikke har skrevet et specifik jobønske er at, jeg helst ikke vil sætte mig selv i en bås og at, jeg er åben for forskellige muligheder.

De bedste hilsner

Torben

Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Tusind tak for dit venlige svar.

De bedste hilsner

Torben

 

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej igen!

Mantova: Det var da så lidt!

Flemming: Jeg ved ikke hvad rigtig med tiderne.... Men en ting er jeg sikker på og det er at kunne jeg få Mantova MED løntilskud og Mantova UDEN løntilskud, så ved jeg godt hvad jeg valgte som arbejdsgiver :-)

Alt hvad der kan fremme en mulig ansættelse, vil jeg anbefale at få frem i lyset :-)

 

Ha en god aften.

 

Dbh

Mads

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)