Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intro til SummaSummarum - Webinars 3 gange om ugen - start i dag mandag kl 16.00

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg  har over  tid  gennem  nogle  år  bidraget  med  råd om programmet  SummaSummarum herinde.

Vil  nu prøve  med  en  online mulighed   en  tre  gange  om ugen  -  så  brugere  kan  være  med  på  skærmen  og have  mulighed  for  at  stille  spørgsmål  til  dette  og  hint  i  programmet.  Og  da  flere  kan  være  signet  in   som  deltagere  -  ja  så  kan  flere  have  gavn  af  det.

2  gange  mandag eftermiddag  og  onsdag formiddag   er  det  tænkt  som  et slags  Open Forum  hvor  ALT  kan  bringes  op  på tavlen.

Lørdag formiddag  er  så  tænkt  som  en  mere  målrettet  aktivitet  -  hvor  der  annonceres  et  konkret emne  -  og  så  er  det  kun  det  som  er  til  debat.   Jeg  vil  have  et  oplæg  hvor  jeg  gennemgår  noget  at  det  de  mere  finurlige  punkter,  som  man  måske  ikke  er  bekendt  med  -  men  som  det  måske  kunne  være  smart  at  vide  mere  om. 

Men  begynd  med  at  tilmelde dig  på  linket her  hvis  du  vil  se  det  an:

Hallo kære brugere af SummaSummarum.
Jeg vil prøve at lave en Webinar aktivitet en 3 gange om ugen - som et middel til at holde kontakten ud til brugere (og forhåbentlig på sigt også kunder ...) placeret onsdag formiddag ogmandag eftermiddag - samt lørdag formiddag.
De 2 første vil have sådan lidt Open Forum karakter, hvor alt kan tages op Ad Hoc - mens lørdagen vil være lidt mere stramt til et givet emne. Jeg vil gerne have forslag til emner til lørdagens møder. Fremadrettet vil møderne nok blive fastsat til 60 minutter - indtil jeg finder ud af noget andet.

tilmeld dig til eftermiddagens start på det her "show" på linket her
http://www.anymeeting.com/WebConference/default.aspx?ip_ek=summasupport1

Otto B. Petersen    www.summasupport.dk   +45 283 44 283

 

Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende, men er der noget galt med linket?

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

takker  for   hintet  om   fejlen    til  Jer  begge

 

har  rettet  linket  oppe i  trådstarteren;  så  beklager  hvis  nogen  måske  finder jeres  indlæg  "forkerte" - men mon ikke  den  går alligvel   :)

 

otto bp

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)