Hejsa Vi går snart igang med at sælge modetøj på nettet, og kunne derfor godt bruge et par gode kvindesites, der forventes at kunne bruges til markedsføring - selvfølgelig med "overskud". Vi kender til look4fashion.dl og kvindeguiden.dk, men vil meget gerne høre om andre meget læste sites - hvor målgruppen er kvinder i alderen 20-45 år. Hvis I samtdig har eks. på priser & salg, så vil det være helt fantastisk. Mvh Kenneth |
Hej Kenneth,
Jeg ved godt at det er længe siden du skrev dette indslag, man da jeg kan se at I stadig er aktive, vil jeg præsentere dig for vores underholdningsportal for kvinder, Maskara.dk. Jeg er overbevist om, at Maskara.dk passer rigtig fint til dine søgekriterier.
Maskara.dk er en dansk underholdningsportal med dagligt indhold om mode, sundhed, skønhed og underholdning for kvinder. Vi tilbyder vores læsere positive artikler og blogindlæg om mental velvære, modetips, sund hverdagsmad, karriereråd, kærlighedslivet, forholdet til veninderne, din daglige motion og meget, meget mere.
Maskara.dk er et onlinemedie, hvilket gør, at vores struktur ikke koster det samme som konventionelle trykte medier. Dette betyder, at vi kan tilbyde yderst konkurrencedygtige priser til vores annoncører, og gennem mærkbare resultater skabe langtidsholdbare samarbejdsaftaler.
Du kan sende mig en privat besked, eller skrive til kontakt@maskara.dk hvis du vil have tilsendt vores mediakit.
Venligst,
Christian