Hej
Jeg er ejer af konkurrencesvar.dk som kort sagt profilerer virksomheder gennem konkurrencer på Internettet m.m.
Bl.a.:
Arbejdet foregår hjemme i lejligheden, og er derfor naturligt ensomt.
Jeg søger derfor andre ligesindede som kunne være interesseret i at dele lokale(r) og på denne måde også kunne dele erfaringer, og hjælpe hinanden gennem bl.a. brainstorming. Desuden søger jeg partner til forskellige projekter (se mere længere nede)
Det vil naturligvis være en fordel hvis du arbejder med www i en eller anden form, men ikke et krav.
Jeg har ikke de store krav til lokaler. Men det skal naturligvis være præsentabel, nem adgang og ligge forholdsvist centralt. Hvad jeg har brug for er
Har du idéer eller andet vil jeg også gerne høre.... Her og nu:
Jeg har et fuldt fungerende mobilsite i PHP som ikke løbende skal vedligeholdes. Siden er ikke kun på Dansk, men henvender sig til mere end 50 lande i mange forskellige sprog.
Siden kopieres, og laves i forskellige versioner/designs som lægges på forskellige domæner. Der tilføjes tekst m.m. som gør at siderne er anderledes, og optages forskelligt i søgemaskiner. Der kryds-linkes imellem dem. Der eksperimenteres med forskellige SEO-løsninger på hvert enkelt domæne.
Efterfølgende:
Alt indhold m.m. udskiftes/opdateres via scripts fra et firma som betaler pr. salg der bliver lavet. Der skal derfor efterfølgende ikke arbejdes ret meget med selve siderne. Dette er et projekt som ikke vil give penge her-og-nu, men med lidt held og dygtighed skulle siderne gerne komme højere og højere i søgemaskiner, og dermed forrest indenfor et kæmpe marked.
Supplerende oplysninger:
Vil du høre mere....... skriv til mobil[snabel-a]konkurrencesvar.dk (udskift [snabel-a] med et rigtigt @) Er du god til PHP/ASP/Andet www-programmeringssprog
Jeg er kommet i besiddelse af domænet www.arbejdsledig.dk som kan være et godt hit.
Vi kan gøre 3 ting
Projektet kan give penge på lommen og en rigtig god reference.... Vil du høre mere....... skriv til arbejdsledig[snabel-a]konkurrencesvar.dk (udskift [snabel-a] med et rigtigt @)
Her vil jeg naturligvis gerne høre hvad du kan (evt. referencer)
Er du webdesigner og har forstand på poker:
Jeg arbejder idag på det danske marked indenfor konkurrencer, men vil gå internationalt
|
Søges: Partner og/eller deling af kontor i Esbjerg
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Bygningen ejes af Rothgordt Holding, vi er kun lejere. Smid en e-mail til LZB Danmark og du kan kigge forbi og se lokalerne når vi er hjemme. |
Hej Eric og Lazyboy mfl. Jeg driver to mindre marketingvirksomheder og flytter i januar 2006 til lokaler helt centralt i Varde. Ejendommen er istandsat og indeholder 380+120 m2 hvoraf jeg har lagt beslag på ca. 80 m2. De resterende m2 bliver ledige i løbet af januar-februar og jeg har fået at vide af ejer, at jeg gerne må forsøge at få andre mindre virksomheder ind. Lejemålet kan deles op efter ønske. Jeg tror, at vi kunne supplere hinanden godt og synes, at det ville være super med et kontorfællesskab
Alle interesserede Amino''er er velkomne til at kontakte mig...
Mvh Jesper Christiansen |
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)