Når noget lyder for godt til at være sandt, er det det som regel også, men i dette tilfælde er den nu god nok. Jeg tilbyder at lave en omgang gratis produktudvikling på netop DIN gode idé. Tilbuddet er rettet mod iværksættere der har en god idé, men måske er i tvivl om den udføres i virkeligheden. Vi taler om din idé, dine tanker om fysisk udseende og om mulige løsningsforslag. Jeg arbejder herefter videre med den, og leverer i sidste ende dokumentation til dig i form af 3d CAD tegninger og renderinger. Vi laver naturligvis en NDA i starten af projektet. Jamen hvad er hagen ved det? Jeg er nystartet og mangler referencer, og der vil jeg bede om din hjælp. Jeg håber på mange gode fodslag, og jeg vil så vælge et ud jeg vil arbejde med. Smid en PB eller gerne en kommentar her på siden, så jeg har en idé om hvad vi har med at gøre. Jeg behøver nok ikke at fortælle at det ikke er en ny rumfærge vi taler om her, men et mere nede på jorden projekt rent tidsmæssigt. Jeg forbeholder mig retten til at afvise ideer jeg ikke mener er realistiske eller seriøse. Med venlig hilsen Kim Villefrance |
Gratis produktudvikling tilbydes
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)