Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du se om en mail er fup eller ok? (opgaven løst)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om jeg skal stole på denne mail eller ej.

En opdateret version af Akeeba Backup er tilgængelig.
Version: 3.3.12
Udgivelsesdato: 2012-01-26
Stabilitet: Stable

For at installere denne opdatering på KoreskoleGinnerup , klik da venligst på det følgende link. (Hvis adressen ikke er et link, kopiér & sæt det ind i din browser.)

Opdateringslink: http://www.xn--kreskoleginnerup-lxb.dk/administrator/index.php?oneclickaction=0NXUJNQC0L3ZZLRVM6WISX7LAEA6CCDFLS6EI85N3JDRQIKMLLN0PSNFAALCNGD8

*** IMPORTANT NOTES ***
1. Denne mail er automatisk afsendt af din hjemmeside.

2. For at deaktivere automatiske beskeder skal du deaktivere 'Akeeba Backup update notification' plugin under plugin styringen i Joomla!. Flere informationer her: https://www.akeebabackup.com/update-email-information

AkeebaBackup.com indsamler IKKE version information, deler IKKE personlige oplysninger eller kontakt information, udsender IKKE mails om nye opdateringer til dine tilmeldte brugere, har IKKE adgang til din hjemmeside, kender IKKE dit Super Administrator brugernavn/adgangskode eller dit domæne navn på din hjemmeside.

Du har KUN modtaget denne mail, FORDI DER KØRER EN SOFTWARE PÅ DIN EGEN HJEMMESIDE OG FORDI DU SELV har aktiveret denne funktion under din første kørsel af Akeeba Backup. Du markerede SELV du ønskede denne funktion - en funktion som var beskrevet meget TYDELIGT om hvordan den virkede.

Dette engangslink er gyldig i 24 timer og vil automatisk logge dig ind på KoreskoleGinnerup  og køre Akeeba Backup's Live opdatering.

Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Virtusdata Skrevet kl. 04:27
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 04:33

Jeg bruger akeeba backup og køreskolen er min, men jeg føler mig usikker på mailen

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 04:44

Mailen er god nok

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)