Sitet kigger i min søgehistorik uden min tilladelse
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Tak for jeres svar!
Det kan godt være det er smart - og i alles interesse :/ Men jeg vil altså spørges først!!!
Men nu har jeg fundet 2 muligheder for fravalg, og fravalgt begge - Så må vi se om det ændrer visningerne.
Jeg er sgu for paranoid til at have det skrammel kørende :/
Det var alt for åbenlys overvågning, så hellere blive overvåget uden at man overhovedet bemærker det
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Elias Sørensen
Fra
Veronté
Skrevet
28-01-2012 kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Det er jo målrettet annoncering og søgeresultater som Google lever af, så vil du ikke deltage i den forretning, så må du helt lade være med at bruge dem Se f.eks. http://googleblog.blogspot.com/2009/12/personalized-search-for-everyone.html Bruger du Gmail søger de ligeledes gennem indholdet i dine mails for at rette reklamer mod dig. Det er bare noget man må acceptere i disse tider. Husk, at det er lagret anonymt. Der står ikke dit navn på oplysningerne
Svar
Tilmeldt 27. Apr 07
Det er jo målrettet annoncering og
søgeresultater som Google lever af, så vil du ikke deltage i den forretning, så må du helt lade være med at bruge dem
Så skal du fravælge alle hjemmesider med annoncer fra Google...
Svar
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Jeg er sgu for paranoid til at have det skrammel kørende :/
Det var alt for åbenlys overvågning, så hellere blive overvåget uden at man overhovedet bemærker det
Så skal du nok ikke læse om ACTA , for det vil få lidt reklameoptimering til at blegne fuldstændigt.
Du skal nok overveje at begynde at finde alternativer til internettet
Svar