Det er en flot webshop, man kan godt se at det ikke er en standard løsning ud af boksen. Derudover kunne jeg godt tænke mig at vide hvad der adskiller dig fra de 100 andre webshops med legetøj. Hvorfor skal folk lige købe fra dig, hvad har eller gør du som er specielt? Har du tænkt over dette? |
Nu skriver du godt nok, at der er lavet seo på siden, - det synes jeg nu ikke det virker til... bla. don kaj-figur fra kaj og andrea, - den optimeres kun til "kaj" ( det er din sidetitel på det produkt"), - men hvad søger folk efter når folk er uden efter figuren kaj fra Kaj og Andrea, - for lige nu er du i konkurrence med alle der har en sidetitel der hedder "kaj", - og vil fremkomme på alle søgninger hvori frasen "kaj" indgår, - men hvilken kaj???
Du skal igang med en god gang keyword analyse, og onsite optimering inden du begynder at markedsføre dig andre steder, hvad søger folk efter når de søger efter dine produkter... og de fraser skal indgå i dine sidetitler, og igen i dine produktbeskrivelser........ for som der allerede er skrevet mangler der indhold på dit site, produktbeskrivelser, meta descriptions... Uden at være expert tror jeg heller ikke din google analytics er sat rigtigt op, så du får rigtige data, - koden ser ikke helt rigtig ud... Men hvis den er, så prov lige at dykke ned i rapporterne, og se hvad det er for noget trafik du får nu, for jeg tror den trafik du trækker lige nu, er irrelevant, og ikke relateret til dine produkter (fordi den er ikke super godt optimeret)
Så der er masser at gå igang med, - og det jo positivt, - så kan man gøre noget ved det...;-)
/Ulrik