Ja overskriften lyder lidt kryptisk... Hvis jeg ikke kan finde ham, så må han vel ud? Ja - ganske rigtigt. Han var ansat på timebasis, og jeg har meddelt ham at jeg ikke længere får brug for hans assistance :-) Mit problem som jeg vil høre om nogen kan hjælpe med er så det efterfølgende. Medarbejderen har fået udleveret en nøgle til virksomheden, og nu kan jeg simpelthen ikke finde ham. Jeg har forsøgt at kontakte ham pr. telefon, brev, e-mail og ved henvendelse på den privatadresse jeg har på ham, men han er som sunket i jorden. Jeg har forsøgt alle tingene mindst fem gange, uden held. Kan nogen gi'' et godt råd til hvad jeg skal gøre? - kan selvfølgelig få skiftet låsene, men firmaet bor til leje i et større kompleks med et dyrt låsesystem, så det er ikke så ligetil som man skulle tro. Jeg vil sådan set bare høre fra ham, og ha'' den sk... nøgle, men hvordan får man fat i sådan en fyr?? |
Ansatte man ikke kan finde!
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Prøv evt at sende ham et anbefalet brev med krav om at han afleverer nøgler. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Jeg har forsøgt jævnligt siden december sidste år..... Han kan selvfølgelig være bortrejst, men mails og telefon burde blive besvaret. Jeg er begyndt at få breve retur, fordi postkassen er overfyldt, så det er nok ikke hver dag han er hjemme. Et anbefalet brev vil formentlig også bare komme retur efter nogle forgæves forsøg. Jeg undrede mig mere om der fandtes nogen måde at tvinge ham ud af busken på? - altså lovligt ![]() Jeg kan selvfølgelig komme efter ham med politianmeldelser og advokater osv. men det ligger mig noget fjernt og er totalt overkill. |
har du sendt hans feriepenge videre til feriekonto eller lignende ? Ellers var det måske en mulighed at undersøge om du kan tilbageholde dem ? |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)