Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har indgående links fra sider jeg ikke vil kendes ved

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, 

Jeg har nogle links fra sider, jeg ikke vil kendes ved. Blandt andet nogle sex-sider. 

Kan man fortælle Google at "det ikke er med min gode vilje at de linker"?

Mvh

Nina

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:58

Nkara:

Hej Amino'er, 

Jeg har nogle links fra sider, jeg ikke vil kendes ved. Blandt andet nogle sex-sider. 

Kan man fortælle Google at "det ikke er med min gode vilje at de linker"?

Mvh

Nina

Hvad er grunden til du mener det er et problem at sådanne sider linker til dig?

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:01

jeg tror du kan tage det helt roligt det påvirker ikke din placering negativt at nogle sex sider linker til dig , men vis kun har urelevante links til din siden kan de links betyde mindre end andre links gør

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Aug 10
Skrevet kl. 14:17

Hej KTJ-Media.dk og Mikael, 

Tak for svar. 

Jeg mente bare at have hørt "et sted" at hvis "bad neighbourhood" linker til dig, så er det skidt for dig også. 

Specifikt er sagen den at vi - på grund af en fejlende CAPCHA - fik omkring 2000 bot-brugere på vores side. Dem har vi løbende slettet, men nu kan jeg se at disse botter laver indlæg i fora rundt om kring på nettet, hvor de linker til deres brugerprofil på vores side. 

Jeg synes det er pænt underligt at gøre - og tænker samtidig at der må være en årsag til at de gør hvad de kan for at linke til os. Der kom overvejelsen ind om hvorvidt det skadede os... 

Mvh

Nina

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:03

Nkara:
Jeg mente bare at have hørt "et sted" at hvis "bad neighbourhood" linker til dig, så er det skidt for dig også.
Det er det på sin vis også, og dog alligevel ikke, du kan jo ikke styre hvem der linker til dig. Ud over det er der jo ingen der siger at bare fordi der er tale om sex hjemmesider at disse er bad neighbourhood. Det er en anden snak og noget værre hvis din hjemmeside linker til bad neighbourhood hjemmesider, det skal du helst undgå uanset om det er sex eller en anden genre.

Nkara:

Specifikt er sagen den at vi - på grund af en fejlende CAPCHA - fik omkring 2000 bot-brugere på vores side. Dem har vi løbende slettet, men nu kan jeg se at disse botter laver indlæg i fora rundt om kring på nettet, hvor de linker til deres brugerprofil på vores side. 

Jeg synes det er pænt underligt at gøre - og tænker samtidig at der må være en årsag til at de gør hvad de kan for at linke til os. Der kom overvejelsen ind om hvorvidt det skadede os...

ja sådan er linkbuilding nogen gange. Men årsagen til at de linker til din hjemmeside, mere specifikt til de oprettede profiler, er at profilerne jo får mere power, og ikke mindst bliver set af Google. Profillinks er i de fleste tilfælde uden den helt store værdi og i mange tilfælde spild af tid, hvis ikke man selv gør noget aktivt for at google skal opdage disse profiler, og her kommer links ind i billedet.

Hvis du tænker lidt over det, så får du jo nogle gratis links, hvilket jo er godt, om der er meget eller lidt power i dem er egentlig ligemeget, du får nogle dybe links hvilket er godt for din hjemmeside.

Hvis du er bange for at blive associeret med den type hjemmesider, så tænk over at man kun ser linket hvis man kommer fra hjemmesiden og over til din side. Og de vil nok ikke have noget imod at du får links fra sådanne sider, da de jo selv bevæger sig der.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:47

Oplever det samme - mht bot oprettelser på siden og links, så har jeg valgt fuldstændig at slå brugeroprettelser fra som det er nu - arbejder dog på sagen p.t. med et andet system, der gerne skulle mindske deres mulighed for oprettelse. Får også besøgende der kommer fra "uønskede" sider der ikke har nogen som helst relevans til min side, men har fundet ud af, at der ikke er meget at gøre ved netop det.

Tilmeldt 5. Aug 10
Skrevet kl. 16:50

Hej igen,

Tak for alle svarene - jeg trækker vejret dybt og accepterer de links :)

Mvh

Nina

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:57

Du skal selvfølgelig huske at slette de udgående links, især hvis det er til voksen sider.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)