Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd angående webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 03:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg går og leger med tanken om at starte en webshop , jeg er nok ude i at det skal være med tøj, sko/støvler, tasker osv.. Jeg vil bestille hjem i udlandet, så jeg vil kunne sælge noget ikke alle andre gør.. Men i den forbindelse kommer der så de første spørgsmål..

- Vil det være en ulempe at folk ikke kender de fleste mærker, da de f.eks er engelske?

- Kan man som lille virksomhed f.eks købe nogle af sine varer over ebay ?

- Hvordan fungere det rent praktisk hvis man personligt står i RKI? Kan man så  overhovedet starte noget op?

- Som videre spørgsmål til spørgsmåleet ovenover, så vil man vel ikke kunne få en kredit i banken til sit firma, hvis man personligt står i RKI?

- Og hvad med iværksætterlån, er det noget alle kan søge eller hvordan?

Der er masser af ting der skal undersøges og kigges på, inden det er noget jeg vil kaste mig ud i.. Lige nu prøver jeg bare at blive lidt klogere..

Mvh. Damara.

Tilmeldt 26. Jan 12
Skrevet kl. 04:40

Vil lige tilføje det er pga. uheldige omstændigheder jeg er i RKI, ikke fordi jeg er dårlig betaler i den forstand.. Håber I vil tage mit indlæg seriøst alligevel.. Det er jo slet ikke sikkert min ide`` bliver til noget, men man bliver jo nød til at undersøge og blive klogere, før man kan tage stilling..

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 04:44

Hej

God ide at komme igang som selvstandig

Du kan godt starte en shop op selv om du er i RKI

Men du kan ikke optage lan hvis du er i RKI

Billige seo pakker

Tilmeldt 26. Jan 12
Skrevet kl. 04:49

Min plan er egentlig at det bare skal være en bibeskæftigelse til at starte med, og ikke noget jeg skal tjene mange penge på.. Og derfor tænker jeg også at opstart må kunne klares for få penge.. Altså der vil være udgifter til webshop , men mindre jeg vælger at lave selv, eller få hjælp af en der har forstand på det. Og der vil være udgifter til evt. varelager..

Ellers vil der vel ikke være de store udgifter , når det bare er en lille shop, eller er jeg helt gal på den?

Jeg kan ikke helt finde ud af, om det er mig der ser for rosenrødt på det hele.. Jeg ved at det vil tage en del tid hver dag, hvilket jeg også er indstillet på.. Men det behøves vel ikke koste en formue i opstart.. Ergo burde man vel kunne klare det uden lån, evt,. bare med en lille opsparing..

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 05:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tjenester-dk:

Du kan godt starte en shop op selv om du er i RKI

Men man kan ikke få indløsningsaftaler med hverken Nets, Euroline eller Swedbank.

Så det skal lige med i overvejelserne. Men man kan selvfølgelig modtage PayPal og bankoverførsel.
Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 05:59

Ja paypal er en mulighed og faktisk nemt og starter hun i det sma behover hun ikk den store kapital for at komme igang

Billige seo pakker

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 14:34
Tjenester-dk:

Ja paypal er en mulighed og faktisk nemt og starter hun i det sma behover hun ikk den store kapital for at komme igang

Men en shop med tøj, sko og tilbehør, kræver at man køber stort hjem. Udover varianter/udbud/sortiment, skal alt jo også købes i flere størrelser.

Er udvalget småt og er der ikke forskellige størrelser, så vil kunderne nok udeblive.

Selvfølglig kan det lade sig gøre - men uden mulighed for at spendere en god slet penge til at få lageret fyldt, er det svært.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)