Hejsa. Jeg går og leger med tanken om at starte en webshop , jeg er nok ude i at det skal være med tøj, sko/støvler, tasker osv.. Jeg vil bestille hjem i udlandet, så jeg vil kunne sælge noget ikke alle andre gør.. Men i den forbindelse kommer der så de første spørgsmål.. - Vil det være en ulempe at folk ikke kender de fleste mærker, da de f.eks er engelske? - Kan man som lille virksomhed f.eks købe nogle af sine varer over ebay ? - Hvordan fungere det rent praktisk hvis man personligt står i RKI? Kan man så overhovedet starte noget op? - Som videre spørgsmål til spørgsmåleet ovenover, så vil man vel ikke kunne få en kredit i banken til sit firma, hvis man personligt står i RKI? - Og hvad med iværksætterlån, er det noget alle kan søge eller hvordan? Der er masser af ting der skal undersøges og kigges på, inden det er noget jeg vil kaste mig ud i.. Lige nu prøver jeg bare at blive lidt klogere.. Mvh. Damara. |
Vil lige tilføje det er pga. uheldige omstændigheder jeg er i RKI, ikke fordi jeg er dårlig betaler i den forstand.. Håber I vil tage mit indlæg seriøst alligevel.. Det er jo slet ikke sikkert min ide`` bliver til noget, men man bliver jo nød til at undersøge og blive klogere, før man kan tage stilling..