Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Placering af Google Adsense

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'ere.

Jeg har i de sidste 7 dage haft Google Adsense på min hjemmeside Tjen-Nemme-Penge.dk, men har ikke rigtigt fået det ud af det som jeg ønskede. Jeg har omkring ca. 25-30 unikke besøgende hver dag, og har kun fået to kliks på mine Adsense annoncer. http://tjen-nemme-penge.dk/tjen-penge-pa-affiliate/ kan du se en af mine sider. Jeg vil være utrolig glad, hvis nogle vil hjælpe mig med placeringen af mine annoncer. Jeg har ikke megen erfaring med Adsense, så måske kan du se hvor det vil være optimalt at have reklamer på min hjemmeside og i mine artikler :-) 

Proteinpulver-test.dk - Proteinpulver test 2013

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 11:20

Hej

Dine annoncer kan faktisk nasten ikke placeres bedre

Billige seo pakker

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 11:22

Det eneste der kan hjalpe dig er flere besogende

Billige seo pakker

Tilmeldt 29. Jan 11
Skrevet kl. 15:10

Kæmper stadig med at komme højere op i Google, og det går fornuftigt fremad! :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 15:20

Jeg er 100% enig. Din placering af dine reklamer er som det skal være. 

Fin hjemmeside forresten, læste lige din post med at tjene penge på at holde fest ;-) Fin idé. Jeg tvivler bare på, at folk vil betale for at komme hjem i dit eget hus. Tror hele ideen ligger i at det er i et forsamlingshus ;) 

---

Du mangler "bare" flere besøgende - og da der er ekstremt mange sider af din slags, er det jo en kamp :)

Tilmeldt 29. Jan 11
Skrevet kl. 18:58

Hej Sebastian.

Det lyder godt, så er det i hvert fald ikke placeringen jeg skal tænke på! :-) 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:11

Placeringen er fin - hvad der dog kan ødelægge din CTR er at du har valgt at vise billedeannoncer. Da jeg kom ind på dit indlæg omkring "Tjen Penge På Fest", viste annoncen et banner med "Meebox" - hvilket er en udbyder til servere, hvilket jeg overhovedet ikke har behov for at se. Jeg vil gerne se links i den boks. Jeg fravælger NÆSTEN altid billedeannoncer, da de smadre min CTR - bogstaveligt talt.

20-30 besøgende om dagen fra søgemaskinerne i en uge giver 140-210 unikke besøgende. Du burde mindst have haft 10 kliks og mere til.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 29. Jan 11
Skrevet kl. 21:12

Hej Morten.

Tak for dit svar. Den Meebox reklame er faktisk den reklame jeg ser allermest når jeg tjekker mine sider, så jeg tror jeg tager i mod dit råd om kun at køre tekstannoncer! Når du siger mindst 10 klik, er det så om dagen eller om ugen du tænker? :-)

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 21:25

AHansson:

Hej Morten.

Tak for dit svar. Den Meebox reklame er faktisk den reklame jeg ser allermest når jeg tjekker mine sider, så jeg tror jeg tager i mod dit råd om kun at køre tekstannoncer! Når du siger mindst 10 klik, er det så om dagen eller om ugen du tænker? :-)

10 klik på den uge der mener jeg :-)

Normalt når jeg laver sider, så satser jeg på en CTR på MINDST 5%, men splittester gerne annoncerne til jeg når omkring 10% i CTR. Det vil altså sige, at jeg ville blive ved med at arbejde med annoncer, annonceplaceringer, annoncefarver, linkfarver, tekstfarver osv. i google annoncerne, og det ville i dit tilfælde med en CTR på 10%, give dig mellem 14 og 21 kliks på en uge :)

På din side ville jeg anbefale følgende:

1. Vis kun tekstannoncer
2. Fjern rammen rundt om annoncen (få annoncen til at virke som en del af siden, uden at bryde Googles reglement)
3. Gør linkteksten i annoncen blå
4. Gør teksten i annoncen sort
5. Gør selve linkadressen i annoncen sort

Det var det JEG ville gøre som udgangspunkt. Der er sikkert mange andre der ville gøre det anderledes :) Efterfølgende, så er det altså bare at lege med farver, størrelser og placeringer.

Sådan som din annoncer ser ud nu på din side, så kan man for det første se de der billedeannoncer, som ikke passer til selve artiklen. For det andet, så er den lille 468x60 en "nedern" reklame - undskyld jeg siger det :) For det første kan man se rammen udenom, og for det andet, så er teksten, og linkteksten en smågrå kedelig farve, som man ikke lægger ret meget mærke til.

Nogen har gode resultater med rammer - andre har ikke - jeg har ikke!

Håber du kan bruge det til noget :-)

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 29. Jan 11
Skrevet kl. 21:49

Hej Morten. Arg okay så er jeg med på hvad du mener. Jeg vil prøve at arbejde lidt med design af Google Annoncerne og se om det hjælper. Mange tak for hjælpen! :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)