Jeg er co-founder af en københavnsk it-virksomhed, der skal i gang med et større venture. Virksomheden befinder sig inden for it- og mobilteknologi og den forretningidé, vi er i gang med, har et kæmpe markedspotentiale og er endnu ikke set på markedet. Jeg kan desværre ikke gå i detaljer her, men jeg kan sige, at det drejer sig om et spil, der konvergerer mellem mobil og computer, og markedsstrategien og –tiltagene er banebrydende. Vi har brug for en investering på ca. 1 mil. kr. til produktion og markedsføring. Jeg vil meget gerne uddybe mere om projektet mod I selvfølgelig underskriver en NDA. Jeg leder naturligvis efter en meget seriøs investor, der ikke kun bidrager med cold cash, men også fungerer som sparringspartner. Investor må derfor gerne have erfaring indenfor markedsføring, IT eller finans/regnskab. Skriv dine kontaktoplysninger via mail eller PM, og så vender jeg hurtigt tilbage. |
Hej Aah,
Jeg vil vove at påstå af Capital+ www.capitalplus.dk kunne være nogle af de klogeste IT / Mobil venture penge du kan komme i nærheden af i Danmark.
Du kan læse mere om vores benhårde fokus og kompetence indenfor IT/Underholdning og mobiler (jeg har bl.a. selv siddet i bestyrelsen for WAG i 2 år).Du kan læse mit c.v. på www.linkedin.com/in/jakobsand
Send mig en mail på jsand@capitalplus.dk
Og uanset hvad - så held og lykke.