Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find.dk ! virker det ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selv om overskriften kan betyde en del så søger jeg nu lidt mere info på find.dk om det er godt eller
skidt, set ud fra om jeg skal annoncere på find.dk !

Jeg syntes at huske find.dk fra nogle år tilbage, er her nogle som har lidt flere oplysninger.

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 11:56
Jeg ville ikke spilde mine annonce kroner på dem. Der er ikke ret mange som bruger dem og i forhold til hvad du kan forvente at få ud af dine annonce kroner er de alt for dyre. Men det er selvfølgelig kun min erfaring.
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:57
Enig
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 15:34
Hej BBT,

Jeg har en personlig erfaring med Uxor der står bag Find.dk, som gør at jeg aldrig ville drømme om at indlede noget som helst med dem.
Men derudover har jeg også hørt/læst diverse kedelige historier om netop deres annoncesalg på Find.dk. Prøv evt. at søge på Google, det fører bl.a. frem til følgende (dog gamle) debat: http://www.seo-debat.dk/debat/Forum9/HTML/000068.html

Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:47
hej og tak for dit svar

jeg har bare haft en god ven til at hjælpe mig med google

så vi har kørt i 7 uger med en kampagne www. planke-gulve.dk

jeg kunne tydelig mærke et stigende antal kunder men også se at jeg fik en regning fra min ven på 56.000 +moms

derfor ville jeg med mit sprøgsmål prøve at høre om andres erfaringer derfor var dit svar meget fint

jeg vil nu prøve at lægge mig op igen men denne gang er det noget vil selv vil styre, på den måde finder jeg den rigtige pris

og så vil vi udfra dette lave en kalkyle som viser om det kan betale sig

endnu engang tak for dit svar

mange hilsner jan

Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Skrevet kl. 16:06

Hej Jan.

Jeg har selv kørt mine adwords-kampagne og det er ret let så er bare at kommer i gang. Der er flere som siger det kan betale sig at lave betalingen i dollars og ikke Dkr. derved skulle du spare lidt mere, men husk betalings formen skal og kan du kun vælge når du opretter din konto hos Google.

Hilsen

Brian

Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Skrevet kl. 10:09

Tak for jeres råd. Jeg er kommet til af Find.dk ikke er troværdig nok til jeg vil annoncere hos dem. Denne beslutning kommer efter jeg har også prøvet at skrive til dem da vores oplysninger på Find.dk ikke er de rigtige men det bliver ikke rette.

Så tak for at hjælpe med jeres svar hjalp mig med denne beslutning.

Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Skrevet kl. 10:11

Tak for jeres råd. Jeg er kommet til af Find.dk ikke er troværdig nok til jeg vil annoncere hos dem. Denne beslutning kommer efter jeg har også prøvet at skrive til dem da vores oplysninger på Find.dk ikke er de rigtige men det bliver ikke rette. Så tak for at hjælpe med jeres svar der hjalp mig med denne beslutning.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)