Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trænger til inputs...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så er det vist ved at være på tide igen at få nogle profesionelle vurderinger af min webside. Alt lader sig høre og jeg vil for så vidt muligt, tage alle forslag op til vurdering, gode som dårlige Smile

Det jeg håber på med siden, er at kunne vise danskerne (og alle de andre der besøger siden) nogle spændende og anderledes websider indenfor forskellige kategorier. Siden er ment til at skulle være enkel, derfor også det valgte design. Det har ikke været meningen at den skulle være tung at hente, ej heller på en lav båndbredde. Men derfor hører jeg gerne omkring forslag til designet også.

Indlæggene er ikke videre lange, hvilket der er lidt forskellige grunde til - blandt andet har jeg en laaaaaang række af henvendelser fra websideejere der vil på, og så har jeg selv en laaaang række af websider jeg selv har fundet, så tiden er nogle gange lidt knap, hvis jeg skal igennem dem. Men tænker også folk nogle gange får mere ud af selv at besøge den pågældende side og læse videre derpå.

Men kategorierne jeg fokuserer mest på er B2B, Shopping for private, Rejser og Webtools. B2B har jeg lagt meget vægt på, da jeg i sin tid selv fandt det utrolig svært at finde grossister og leverandører, især de der så havde webshop tilknyttet - det forsøger jeg at gøre lettere for andre. Shopping for private er lidt som sætningen lyder - en kategori der viser spændende webshops der enten er super interessante eller tilbyder noget specielt - eksempelvis gratis porto o.l..

Nå, men siden kan findes her - håber i vil se på den med lidt kritiske øjne og jeg skal tage det til mig med eller uden tårer Smile mit hjertebarn efterhånden blevet nogle år gammelt, så det kan tåle at høre hvilke ændringer det bør få Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:44

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:11

Prøver lige at lave et "bump" mere i håb om noget feedback Big Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)