Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra gratis web servce (123hjemmeside) til wordpress.org?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv wordpress utroligt meget og anbefaler det til alle jeg kender. Mit spørgsmål er om det er muligt at flytte en hjemmeside fra en service som fx www.freewebsite-service.com ellerwww.123hjemmeside.dk til wordpress?

Lad os nu sige at de har købt et domænenavn via denne service, så går jeg ud fra det er muligt at flytte det domæne til fx gigahost, som jeg normalt bruger til at hoste. men hvad så med indholdet? Er man tvunget til at starte forfra eller findes der måder hvorpå man kan flytte det hele til en wordpress blog som man selv hoster (via gigahost). 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:26

Rasmus Lønne:

Jeg bruger selv wordpress utroligt meget og anbefaler det til alle jeg kender. Mit spørgsmål er om det er muligt at flytte en hjemmeside fra en service som fx www.freewebsite-service.com ellerwww.123hjemmeside.dk til wordpress?

Lad os nu sige at de har købt et domænenavn via denne service, så går jeg ud fra det er muligt at flytte det domæne til fx gigahost, som jeg normalt bruger til at hoste. men hvad så med indholdet? Er man tvunget til at starte forfra eller findes der måder hvorpå man kan flytte det hele til en wordpress blog som man selv hoster (via gigahost). 

Det er nok tæt på umuligt at skifte fra deres ydelse til wordpress, ja!

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:35

tak for svaret! det frygtede jeg også, men kunne bare ikke finde noget info om det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)