De første hostingudbydere, der tør skilte med tilgængelighed, vil skille sig ud fra mængden. Det kan jo gøres let og billigt for enhver hostingudbyder via services magen til Pingdom, der endda tilbyder en glimrende API til formålet
Tjah, vi plejer som regel at smide en status opdatering om vores oppetid (målt med pingdom) samt et link til vores pingdom status side, på vores twitter og facebook i starten af hver månede, og vi regner også med at få en status side fra pingdom op på vores hoved website inden for længe :)
Angående Surftown har der desværre været mange problemmer med dem det sidste tid, så kan være det som det også er nævnt er på tide at flytte til en ny host :)
.. desværre været mange problemmer med dem det sidste tid, så kan være det som det også er nævnt er på tide at flytte til en ny host :)
Jo flere kunder en udbyder af en online service har, jo mere synlig bliver eventuelle udfald, afbrydelser og nedsat fremkommelighed.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
.. desværre været mange problemmer med dem det sidste tid, så kan være det som det også er nævnt er på tide at flytte til en ny host :)
Jo flere kunder en udbyder af en online service har, jo mere synlig bliver eventuelle udfald, afbrydelser og nedsat fremkommelighed.
så er der vel kun to muligheder 1. de har flere kunder end de andre stor udbydere, både her i landet, men også udlandet....eks. gigahost og blue. og derfor ser man klager over deres manglende tilgengængelighed....
eller
2. de ikke har flere kunder, men bare har dårligere tilgængelighed
under alle omstændigheder, hjælper det ikke os, der er ram af nedetid :-)
Nå...er blevet tilbudt at få skiftet server til en der er mindre belastet...
Ved dog ikke om det hjælper det helt store, da det jo er database serveren den er gal med...
Mine filer ligger tilsyneladende på en anden server end databasen og det er fil serveren jeg får skiftet ud...selvom det ikke er her problemet ligger...
Btw... Så får jeg denne fejl når den slet ikke kan loade mine side:
"ERROR: Too many connections"
Ved ikke om der er nogen der kan forklare den...
Jeg afventer og ser om en serverflytning hjælper...
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
Begrænsningen er nok sat per bruger og ikke for hele serveren.
Edit; Ja du har ret, har lige kigget på MySQLs dokumentation og det ser ud til at denne fejl meddelse faktisk skyldes at der er for mange brugere i alt på databasen. Jeg havde egentligt troet at det var sat per user, men så får man udmidbart en anden fejl.
Dette er selvfølgelig ikke acceptablet og jeg ville tag et snak med Surtftown om dette.
MySQL:
If you get a Too many connections error when you try to connect to the mysqldserver, this means that all available connections are in use by other clients.
Jeg har både oplevet både rigtig god service og mindre god. Her da jeg spurgte til hvorfor mine sider kørte langsomt:
"Dine forventninger til din hostingydelse, bør stemme med prisen du betaler for dit produkt. Ustabilitet kan opstå på selv de bedste løsninger og på de mest uheldige tidspunkter, men jo højere pris du betaler for dit produkt jo lavere er sandsynligheden og jo mere kan du forvente.
Jeg synes derfor du skal overveje om du har valgt den rigtige løsning til hosting af din forretning fremover."