@ Kristian Olesen
Det er fint du prøver og fortælle mig om hvilke fordomme vi har i DK om din måde og leve på men hvad synes thai'er om blandet ægteskab, Det er ikke anset i thailand for en thaikvinde at have en udenlandsk mand og hvis hun har bliver hun hånet.
Mangel på thaimænd skriver du jeg har hørt noget andet og det er at thaimænd sætter mere pris på at hygge sig med venner frem for at gå hjem til konen. Der skulle også forekomme tvangsægteskaber fra fattige familier for at bedre deres økonomiske situation.
Kan du som udlænding eje noget i Thailand ? Det mener jeg ikke, og hvad er du så værd
Ja der er flotte strande i Thailand, men det er der sq mange steder i Verden.
Hvad tjener de i snit i Thailand under en tudse om måneden eller deromkring, bevares det er billigt at leve der, men sig det til de stakkels bønder du er i blandt. Du kan som invalide pensionist i Danmark leve som en konge, hvis nu man kan klare dine 3 faser, men det kan du også i Brasilien, Indien m.m
Hus i udkanten af RIO ca 80.000 ingen skat af din invalide pension så ca 16000kr på lommen så er du også blandt smukke kvinder og fede strande. Men her slagter de dig for et godt ord, hvis du træder ved siden af eller hvis de kan lave en skilling på dig. (også et skod land) men hver sin smag, jeg tager heller Skagen om sommeren end rejse til bananlande for at strække mine skillinger, og for at se på sandstrande. ( har det desværre fra nu død kilde)
Men jeg kan se du har frekventeret glædespiger allerede i en ung alder, så det kommer mig ikke som en overraskelse at du stadigvæk er afhængig af at have dem close.
Prostitution er et gammelt erhverv det har du ret i der var også en gang vi har jægere og samlere. DK har også glædespiger de er alle steder. Det jeg reagerede på var den lange artikel om hvilken manddoms prøve det var at klare sig derovre....
Nej i Danmark har jeg det fint og jeg gider og yde en indsats, dermed ikke sagt jeg ikke gad og prøve kræfter med andre lande, sålænge det ikke er betinget at billige barpiger dopede dyr og halvfede turister der ter sig som konger, fordi deres feriepenge rækker langt.
Men herfra skal du have tak for jeg fik luft for min galde omkring Thailand og din indsats for at omvende mig (hvilket ikke er lykkedes)