Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis du bosætter dig i Thailand så gennemgår du 3 faser hvor du SKAL overleve 2 af dem!

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thailand er jo blevet den nye grisefest det er bare nogle andre grise der fester derude

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:14 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Opti-web.dk | Henning:

Jeg bruger ikke mere energi på jer, men jeg håber bare at der snart bliver dæmmet op for alle de perverts der har fundet plads til at udleve deres klamme tilbøjeligheder i Thailand, og jeg håber de får revet hovedet af når de tages med fingrene i kagedåsen.

Thailand er fantastisk = Jeg kan ikke klare frosten i DK og momsen

Thaikvinder er fantastisk smukke = Danske kvinder taler for hårdt til mig buhu ( tag dig sammen mand)

Thaimad er bare så lækkert, citrongræs mums = min mave er for sart til en dansk hakkebøf med bløde løg

Vi har ligget på en tiger i Thailand hvilket fantastisk dyr og vi tog billeder ( ja båt nakke den var dopet snot skæv for sandsynligheden for at det sker in real life er zero og du har lige støttet mishandling af en truet dyreart/...det vil jeg da også prøve) der er skønt i Thailand.

Thailand er fantastisk, retfærdig retter gang hver gang NOT.

Nej alle i svage mænd der har trang til ladyboys og andre legesager i Thailand, jeres moderbinding har været for stærk og jeg magter ikke at høre om jeres indpakkede eskapader med uartige undertoner om hvor fed udsigten er i Thailand for det det er en svag undskyldning der dækker over hvor små mænd i virkelig er.

Stjerner på dette indlæg må kun gives af rigtige mænd så ladyboys fingrene væk

Hej Henning jeg kan forstå at dagen ikke er blevet bedre.

Dit bidrag til denne tråd må være en del af din teoriske plan for at lave god karma omkring dig og din virksomhedGoogle som jeg kan se at du er ekspert i at optimere i mod (SEO) jeg glæder mig til at høre om den teori også fungerer i praksis.

- og tak for den ene stjerne :-)

/Søren

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:19 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Henning - opti-web @

Henning - nu gætter jeg bare, så ret mig hvis jeg tager fejl.

Du har alligevel været en tur i Thailand - fik en med hjem, men det viste sig det var en Ladyboy, og nu føler du dig " taget i røven" ?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:31 | Låst

Hvis du ikke evner og skille tingene ad er det dit problem jeg vil gerne huskes for mine holdninger til det svineri der foregår i thailand som i glorificere

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:32 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ærgeligt at debatten drejer sig væk fra fakta, til tilsvininger. Både fra Henning`s side og fra hans modstandere.

Hvis man er bedre end Henning, så svarer man også bedre. Desværre er argumentationen hørt op

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 00:23 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Opti-web.dk | Henning:

Jeg bruger ikke mere energi på jer, men jeg håber bare at der snart bliver dæmmet op for alle de perverts der har fundet plads til at udleve deres klamme tilbøjeligheder i Thailand, og jeg håber de får revet hovedet af når de tages med fingrene i kagedåsen.

Thailand er fantastisk = Jeg kan ikke klare frosten i DK og momsen

Thaikvinder er fantastisk smukke = Danske kvinder taler for hårdt til mig buhu ( tag dig sammen mand)

Thaimad er bare så lækkert, citrongræs mums = min mave er for sart til en dansk hakkebøf med bløde løg

Vi har ligget på en tiger i Thailand hvilket fantastisk dyr og vi tog billeder ( ja båt nakke den var dopet snot skæv for sandsynligheden for at det sker in real life er zero og du har lige støttet mishandling af en truet dyreart/...det vil jeg da også prøve) der er skønt i Thailand.

Thailand er fantastisk, retfærdig retter gang hver gang NOT.

Nej alle i svage mænd der har trang til ladyboys og andre legesager i Thailand, jeres moderbinding har været for stærk og jeg magter ikke at høre om jeres indpakkede eskapader med uartige undertoner om hvor fed udsigten er i Thailand for det det er en svag undskyldning der dækker over hvor små mænd i virkelig er.

Stjerner på dette indlæg må kun gives af rigtige mænd så ladyboys fingrene væk

Haha, sikke en omgang du fik ud der, jeg håber du har det bedre nu?

Baseret på det ovenstående kan jeg forstå at rigtige mænd er til frost, høj moms, hakkebøf med løg og kvinder der taler hårdt.

I så fald tror jeg hellere jeg vil være en svag mandBig Smile

Da jeg boede i Bangkok var jeg ikke til hverken ladyboys, dopede tigre eller citrongræs, men hver sin smag, men hvis det virker for dig hvorfor så ikke?

Op med humøretWink

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:53 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Så kan vi vist ikke få mere ud af den debat.

De bedste hilsner

Martin

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)