Der er en kæmpe fremtid i wordpress. Fuld gas på! :) |
Im on it! ;)
Der er en kæmpe fremtid i wordpress. Fuld gas på! :) |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Ville også bare understøtte folket. Det lyder billigt, så hellere sæt overliggeren lidt højt og ellers super meget held og lykke. Du ser ung ud, så det er fedt at du går i gang i den alder. :-) |
Hej! Tak for svaret. |
Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.
Det samme her. Har været i gang siden jeg var 18 og kan ærlig talt ikke se mig i nogen anden situation. Det er godt vi er alle typer mennesker. :-) |
Jeg startede selv lidt i samme stil i sin tid (for en 11-12 år siden), med at lave freelance arbejde for 100 kr. i timen som fritidsarbejde. Det gjorde jeg så i en ca. 10 år (prisen steg dog efterhånden) igennem hele min uddannelse. Det kan man sagtens have som fritidsjob. Som andre også har nævnt skal du dog passe på med at sætte prisen for lavt - for at lave 'alting' som du lægger op til. Jeg lavede den samme fejl dengang, og du kommer nemt til at have kunder der liiiige skal have ændret en lille smule på nogle funktioner/design. Det bruger man så et par timer på uden at få noget særligt ud af det. Med 1 måneds 'fuld support' kan du nemt komme til at lægge rigtigt mange timer hos enkelte kunder, og din reelle timepris kan blive meget lav. Hvis jeg var dig ville jeg finde noget unikt jeg var god til, og så sælge det. Det kan f.eks. være opsætning af template, gøre eksisterende template 'social', opsætning/integration af plugins, eller hvad man nu vil. Altså en opgave hvor man kan se start og slut indenfor en overkommelig tidshorisont. Som skrevet, tror jeg, at du med en måneds fuld support til en meget lav pris hurtigt kan komme til at drukne i din egen succes. |
Hej Frederik :) |
Blackface.dk -> Billig blackmask
Hej, Vi har fået en side: http://beboo.dk/ Så må vi håber de tiltrækker opmærksomhed :) Hilsen Edin. |
Besøg min blog: http://edinm.dk/
Jeg har lige ændret overskriften. Tråden har ikke så meget at gøre med om der er en fremtid i Wordpress generelt. |