Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic - faktura m. varianter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige skiftet over til E-conomic, og slås lige nu med oprettelse af ordre/faktura m. varianter. Jeg er kommet så langt at jeg har oprette varer m. varianter på farve/størrelse. Men når jeg skal lave en faktura med et produkt som har fx. 6 varianter, så får jeg 6 ens linjer nedad, jeg mangler at variant teksten kommer med på linjen. Er det ikke muligt? 

På forhånd tak for hjælp :) 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej AnnetteD

Jo det er muligt! :)

Det du mangler, er 2 ekstra kollonner på dit faktura layout. Du kan ser her hvordan man ligger dem på. når de er kommet på vil du kunne se evt farve og størrelse(hvis det nu var dine varianter).

Du skal derud over huske at når du tilføjer flere kolonner bliver "kolonne feltet" også bredere. Du skal derfor huske at gøre evt beskrivelse eller varenavn lidt mindre.

Det skal siges at dette kan være lidt uoverskueligt hvis det er første gang man står og skal ændre noget på sit faktura layout. Du er selvfølgelig meget velkommen til at skrive en mail, chatte, ringe til os hvis dette ikke var svar nok.

Håber du kunne bruge det.

Mvh

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter; TUSIND TAK for super svar :) troede I holdt weekend, derfor postede jeg mit ? herinde. Jeg har allerede fået det til at se fint og brugbart ud! God weekend

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen Annette

Jeg glemte selvfølgelig lige at sige at det var mandag du kunne fange os hvis det ikke var hjælp nok :).. men godt du fik løst problemet! :)

Vi holder også weekend, men man er vel stadig lidt interesseret i at se om det hele spiller..

Hvis du i fremtiden har nogle problemer omkring layoutet, har vi nogle GRATIS præsentationer som jeg ved har givet rigtig mange af vores kunder og mig, en god forståelse af hvordan man sætter det hele op. du kan finde dem på linket her :)

God weekend og god uge! :)

MVH

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)