Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opbevaring af digital kopi vs. hard-copy original

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Dette spørgsmål er godt nok af mere privat karakter. Jeg tænker dog, at det alligevel kan have relevans for nogle herinde.

I min iver efter at rydde op, så er jeg kommet til at tænke på, at jeg måske gerne vil scanne hovedparten af mine personlige dokumenter (forsikringspolicier, lejekontrakter, kvitteringer for køb og lignendene) og opbevare disse dokumenter udelukkende digitalt, så jeg kunne smide hardcopy udgaven ud.

Mit spørgsmål er dog hvordan gyldigheden er mellem en digital udgave og et hardcopy dokument? Vil jeg have samme retsstilling hvis der skulle opstå et problem - f.eks. med en købt vare hvor kvitteringen kun findes digitalt?

Mvh. Mikkel Jørgensen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)