Er der nogen af jer kloge Aminoer der ude, der har en god idé til, hvordan jeg skal få penge i at have en webportal tin indhentning af tilbud? Skal det være brugerbetaling, reklamer eller begge dele? Jeg har ikke bestemmet mig endnu, hvad den skal kunne, men det vil jeg forhåbentligt når jeg har fået gode indput fra jer. På forhånd tak. Mvh Johan |
VestInVest:Er der nogen af jer kloge Aminoer der ude, der har en god idé til, hvordan jeg skal få penge i at have en webportal tin indhentning af tilbud? Skal det være brugerbetaling, reklamer eller begge dele?
Jeg har ikke bestemmet mig endnu, hvad den skal kunne, men det vil jeg forhåbentligt når jeg har fået gode indput fra jer.
På forhånd tak.
Mvh
Johan
Er det en eksisterende side? For jeg har da set flere af den slags hjemmesider, såvidt jeg husker.
Efter min mening skal det være gratis for alm. folk at modtage tilbud, og så koste håndværkeren eller hvem der nu skal give tilbuddet.
Men det ville nok ikke skade siden at have lidt reklamer hist og her også, synes ikke man skal vælge A eller B i den her situation.