Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af webportal til indhæntning af tilbud

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen af jer kloge Aminoer der ude, der har en god idé til, hvordan jeg skal få penge i at have en webportal tin indhentning af tilbud? Skal det være brugerbetaling, reklamer eller begge dele?

Jeg har ikke bestemmet mig endnu, hvad den skal kunne, men det vil jeg forhåbentligt når jeg har fået gode indput fra jer.

På forhånd tak.

Mvh

Johan

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 00:37

VestInVest:

Er der nogen af jer kloge Aminoer der ude, der har en god idé til, hvordan jeg skal få penge i at have en webportal tin indhentning af tilbud? Skal det være brugerbetaling, reklamer eller begge dele?

Jeg har ikke bestemmet mig endnu, hvad den skal kunne, men det vil jeg forhåbentligt når jeg har fået gode indput fra jer.

På forhånd tak.

Mvh

Johan

Er det en eksisterende side? For jeg har da set flere af den slags hjemmesider, såvidt jeg husker. 

Efter min mening skal det være gratis for alm. folk at modtage tilbud, og så koste håndværkeren eller hvem der nu skal give tilbuddet. 

Men det ville nok ikke skade siden at have lidt reklamer hist og her også, synes ikke man skal vælge A eller B i den her situation.

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:33

Hej Kristoffer,

Og tak for indput.

Jeg tror også, at det bliver en med både medlemskab og reklamer.

Har du, eller nogen anden, et godt bud på, hvad for en webportal jeg skal skaffe mig, og hvor jeg kan skaffe sådan en?

På forhånd tak.

Mvh

Johan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)