Jeg er igang med at få en webshop igang, men er nået til at skulle finde ud af alt det med fragtpriser. Det meget forskelligt hver tingene vejer og da semme produkt kan have stor forskel i vægten har jeg ikke mulighed for at kører efter det system. Jeg har valgt at sige at jeg må køre med en fast fragt og så tabe lidt i sidste ende, også for at gøre det nemmest for kunden... Men men men, for ikke at skulle tabe en masse penge i fragt og samtidig kunne konkurrere med de andre, kan i så foreslå hvem jeg skal henvende mig til for at få det bedste tilbud.
Jeg henvendte mig i første omgang til post danmark, da en konkurrent bruger dem og har en fragtpris på 39 kr når det handler om 0-5 kg. om det er et tilbud de har fået har jeg ingen idé om men jeg fik tilbuddet 60 kr på samme vægt, hvilket jeg tror er rimelig standart.
Er der andre firmaer der kan gøre det billigere? Hvad kan jeg gøre for at få det bedste tilbud? Nogen der evt. ved hvor mange pakker man skal op og sende om året for at få en større rabat hos post danmark?
Håber i kan hjælpe mig lidt på vej, da det endnu er et meget lille firma og prøver at få en god start :-)
Tag en snak med ZAP distribution. tel 4343 9383, måske de har et godt tilbud til dig hvis det er så små pakker. Jeg bruger dem selv, og er super tilfreds med dem.
på 39 kr når det handler om 0-5 kg. om det er et tilbud de har fået har jeg ingen idé om men jeg fik tilbuddet 60 kr på samme vægt, hvilket jeg tror er rimelig standart.
Send mig lidt info om din årlige pakke mængde.
Og lidt om hvad de vejer.. Så skal jeg give dig en konkurrence dygtig pris på dine pakker.
jeg syntes at du skal prøve at ringe til Dansk Pakke Omdeling vi vil da meget gerne prøve om vi ikke kan hjælpe dig du kan ringe på 70 200 277 dun skal bare ringe når du føler for det
Jeg vil også prøve GLS. Kunder i dag er efterhånden blevet ok med blot at afhente i en Blockbuster eller lign. afhentningssteder. Jeg har ikke hørt at det skulle være en større problem.