Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger investorer/spons/finansiering til min dokumentar-film

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Mit navn er Lennart Falk. Jeg er skuespiller og iværksætter og jeg har kæmpet i mange år for mine drømme og mål. Det vil jeg gerne lave en dokumentarfilm om og derfor har jeg brug for sponsorer og/eller investorer, der vil finansiere min film.

Udover at handle om mig, kommer filmen også til at stille følgende spørgsmål: Hvor længe skal man blive ved at kæmpe for sine drømme og hvad skal der til for at realisere dem? Hvorfor giver nogle op? Og hvorfor klarer andre det?

Det vil jeg forsøge at finde ud af ved at teste mig selv. Hvor langt kan jeg nå på 12 måneder og hvor meget arbejde kræver det fysisk og mentalt for at nå mine mål og ændre mit liv? Udover at teste mig selv, vil jeg også interviewe andre der har opnået deres drømme - såvel iværksættere som kunstnere - og andre som gav op. Jeg har bevidst valgt en "kort" periode på 12 måneder for at bevise, at det ikke behøver tage et helt liv for at opnå store resultater.

Jeg har allerede et produktionsselskab som er interesseret i mit projekt, men jeg vil stadig gerne samarbejde med en eller flere sponsorer/investorer som synes det kunne være et interessant projekt og et godt formål.

Hvis du synes det er interessant og gerne vil høre meget mere om mitt projekt, så send mig en email på lenfal@gmail.com  -- venligst kun seriøse henvendelser!   

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)