Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online salg af Hundetøj

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle i skønne amino''er..

Vi går lidt og pusler med ideen om at købe et parti hundetøj fra Thailand og efterfølgende sælge det til alle de søde danske piger som vimser rundt i kbh med deres små hunde i snor eller tasker..

Tror i dette koncept holder eller er konkurrencen for stor??

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:02
Kære Michella & Micky

Jeg har absolut intet indblik i de varegrupper I nævner eller konkurrencen på markedet, så på det område er jeg ikke til så stor hjælp.

Umiddelbart synes jeg dog ikke ideen lyder så ringe. Jeg kan sagtens forestille mig at der er et marked for det I omtaler. MEN... der er jo mange kriterier der er afgørende for sådan et projekt skal blive en succes, og I kan faktisk også forberede en del og gøre en del for at undersøge potentialet. I kan jo undersøge konkurrencen på markedet, så kan I hurtigt få et indblik i potentialet. Og så spørg jer selv: hvorfor skulle folk handle hos Jer?? Er jeres produkter unikke? Er I billigere? Tilbyder I bedre rådgivning og kundeservice?

Og så er der hele problematikken om at skabe opmærksomhed omkring jeres shop. Folk køber trods alt ikke noget med mindre de er klar over at I eksisterer. Det er også en væsentlig parameter.

Men klø på. Nettet er en alletiders mulighed for at blive selvstændig og det kan tilpasses alt afhængigt at ambitionsniveauet.

Pøj pøj, og husk at give os andre et link når/hvis shoppen kommer op og køre

Hilsen Morten

p.s. hvis I handler direkte med producenten, så er det måske også et godt grundlag for at sælge engros til landets dyrehandlere?? Blot en tanke........

Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 17:36
Vi har en god leverandør fra Thailand så vi har mulghed for at købe tøjet billigt og derfor også sælge det billigere end de der køber deres tøj igennem europæiske producenter..

Med hensyn til marketing har vi ikke rigtig besluttet os for hvordan vi vil gå frem, men annoncerer på div "in" steder i kbh samt dyrehandler var nogle af ideerne..

Havde egentlig ikke tænkt på det med at man kunne sælge direkte til dyrehandler, men det er bestemt ikke en dårlig ide!

Og der kommer selvfølgelig et link op når/hvis vi bestemmer os for at realisere dette projekt...

Men tak for de gode råd Morten :-)

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 13:37
Hej Michella & Micky

Jeg synes jeres ide lyder som om der er muligheder. Tror bare at i skal tænke det hele i gennem i detalier, og find ud af hvad det er i vil gøre bedre end de andre som der er på markedet.

I vil købe billigt og sælge dyrt - Hvilket er hvad business går ud på, men det er svært at sælge discount dyrt. Jeg mener at i skal satse på kvalitet (hvilket dyre tøj fra thailand også kan være). Jeg tror at de "søde danske piger som vimser rundt i kbh med deres små hunde i snor eller tasker.." ikke er særlig pris følsome. Sats på markeds føring høj kvalitet og høj pris.

Held og lykke

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:47
Hej Micky,

Jeg tror du kan være helt sikker på at markedet er der, såfremt pris og kvaliteten er rigtig.

Hvis i beslutter jer for at fungere som distibutør og kvaliteten/prisen er rigtig, skal vi gerne være jeres første kunde til www.its4dogs.dk

Så lad mig høre hvis der sker mere ;-)

Charly
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:54
                                              Hej Michella & Micky

hvis i mener jeres idet er go. og i kommer så langt med den at vil have tøjet sat i pruduksion. har jeg rigtige gode forbindelser i kina. og har dansk talene folk der nede. der også snakker flydende kinessisk. med venlig hilsen claus hollesen

Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 11:05
Det lyder rigtig godt Claus.. Tror klart det er noget vi bliver interesseret i hvis vi får tingene op og køre.

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:46
Hej

Har lige læst ang interesse i Hundeartikler fra Thailand.

Vi har en rigtig god ven i Thailand som tager på udstillinger, undersøger kvalitet og priser, sørger for fragt o.s.v.

Vi har Hundesalon i Odense hvor vi primært sælger fra.

Vi har lige nu forespørgelse på forskellige hundeartikler ude i både Kina og Thailand.

Kvalitet og priser på varer som vi fik leveret i April er super og egner sig til videresalg.

Ved int. kontakt mig venligst.

Fra Humlebæk
Tilmeldt 1. Jan 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:49
Hej Micky

Jeg ville nu hellere satse på noget som forbedre hundes velfærd.

Hunde er ikke beregnet til at gå med tøj, de har allerede en udemærket natulig pelsfrakke :-) - jeg tror ikke at der er nogen som kender til hunde ve og vel der vil anbefale hundetøj.

Og nu da danskerne bruger flere og flere penge på deres eget wellness tror jeg også at det kan slå igennem med hundewellness.

Men selvfølgelig, der er kunder til burhøns og kunder til fritgående høns, det er et spørgsmål om moral.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)